11 comentarii

un an jumate…

…de cand am calcat pe pamant suedez si am ajuns pe insula. Nu vreau sa spun prea multe, nu e moment de bilant…e un moment de aducere aminte. Vreau sa spun numai atat: ne e bine aici…daca e sa compar ce avem aici in plus, ar fi experienta de viata, experienta unei vieti de la zero cu absolut tot…tara, limba, cunostinte, vecini, scoli, prieteni, colegi, colegi de serviciu…experienta vietii de a avea familia singurul lucru pe care sa te bazezi, singurul sprijin, singurul lucru care conteaza cu adevarat.

Cu bune, cu rele, locul asta e acum al nostru si noi suntem al lui…

Astea sunt gandurile mele de acum…sunt optimista in contiunare. Si sa prindem radacini…

11 comments on “un an jumate…

  1. n-am sa uit niciodata ca ati ajuns in Suedia in ziua in care s-a nascut Gheorghe:)

    Sa fiti fericiti si sa va mearga din plin.

  2. Oh wow ce repede trece vremea…un an jumate…wow…parca a fost ieri cand a fost Ovi la interviu…si eu am 6 ani si 3 luni iti vine sa crezi??? Parca ieri m-am urcat in avionul de New York fara sa am idee unde ma duc si in ce ma bag 🙂
    Va urez multi ani de acum incolo cu multe succese…numai cand te uiti la Di si Silvi merita pasul asta mare care l-ati facut…va pupic cu dor si drag

  3. Mare curaj. unul de care eu cred ca nu as fi in stare. Sa va fie bine acolo in continuare!

  4. Sa va fie bine in continuare

  5. Va doresc numai bine si sa prindeti radacinile de care orice copac,numit,, familie,,,are nevoie ca sa inverzeasca si sa infloreasca.
    Multi ani fericiti si plini de dragoste si liniste.

  6. @Degetica, multumim! Sa-ti traiasca Gheo, ma bucur ca mi-ai amintit.

    @sisteru’ veterano! Asa e, pentru fete, da si pentru noi, a meritat din plin „miscarea”. Pupic si noi.

    @crina, adra si april va multimesc din suflet!

  7. Ma bucur ca va simtiti bine in noua voastra tara.Chiar ma uitam la ultimele poze cat de inalta e Silvia la fel si Dia,nici nu-mi vine sa cred ce nepoate mari am.
    Va doresc sa va fie si mai bine,va pupitez

  8. La multi ani ,important e ca va simtiti bine si nu va pare rau,ca incercati sa va adapatati si ca fetele pot sa aiba un viitor mai bun…pupici si sper sa ne vedem intr-o zi,sa complectam diaspora:)

  9. La Muuulti muuulti inainte Miha!
    Reiese atita lumina si implinire din pozele voastre, imi inchipui ca a meritat tot sacrificiul.

  10. La mulți ani și rădăcini puternice, cu sevă multă!!!
    Eu am deja aproape 5, nici nu-mi vine să cred când a trecut timpul și câte am câștigat de când sunt aici! :))

  11. @Florina, multumim! Si eu imi doresc sa ne cunoastem intr-o zi.

    @Sofie, alina, multumim din suflet. La fel va dorim si voua!

Lasă un răspuns

