6 comentarii

la film

Am ajuns ieri pentru prima data la un film suedez, in Suedia. Asta nu pentru ca nu m-as mai fi dus la cinema, ci pentru ca ori era filmul de asa natura ca nu puteam merge cu copiii si nu aveam cu cine sa-i lasam, am preferat sa luam filmul acasa si sa-l vedem la TV, ori ne gandeam ca Silvia e inca prea mica sa sta sa urmareasca un film, fie el si unul care poate fi vizionat de copii…

In fiecare marti ma intalnesc cu prietena mea poloneza. E prima persoana pe care am cunoscut-o cand am ajuns pe Gotland. Ei au o poveste asemanatoare cu a noastra, numai exact cu un an inainte. Sotul ei, medic psihistru, a primit o slujba aici, dupa ce 6 luni a invatat suedeza in Polonia. Au 2 baieti, au venit cu totii in septembrie 2006 si au locuit in apartamentul in care am locuit si noi primele 8 luni.
Ne-am reintalnit la Komvux, semestrul trecut la SAS beta. Am terminat amandoua, dar ea a ales sa voluntarieze pentru Crucea Rosie si nu mai avea chef de scoala. Acum ne intalnim regulat, o zi pe saptamana ca sa povestim. Ieri am ajuns la discutia despre cel mai nou si popular film aici in Suedia, o ecranizare dupa romanul lui Stig Larsson-Barbati care urasc femeile. Cartea o am si eu, mi-a adus-o mama in noiembrie cand a fost la noi. E in romana, desigur. Dar nu am apucat sa o citesc. Ania a citit cartea in poloneza si voia sa vada filmul. Situatia e la fel si la ea…nici ea nu fusese la cinema din aceleasi considerente. Si ne-a sclipit deodata ca putem merge impreuna sa vedem filmul! Zis si facut. Am intrat pe net, am rezervat bilete si ieri seara am fost la film . Ne-am luat cate o cutie maaaare de popcorn, ne-am instalat comod in fotolii si 2 ore jumate am trait pe viu povestea. Mi-a placut! Si mai vreau! 😉
Cartea are inca 2 volume continuare, am sa le cumpar, le-am vazut aici in librarii. Si vor urma si ecranizarile lor. Asa ca le asteptam!

6 comments on “la film

  1. Si mie mi-e tare dor de mers la un film !…

  2. @mihaela, crina…ma credeti sau nu, n-am mai fost la cinema…wow e sigur inainte sa se fi nascut Silvia, dar exact care a fost ultimul film vazut nu pot sa va spun. A fost atat de bine si pentru mine…

  3. Aha,deci recomanzi si filmul si cartea .Mai degraba am sa citesc cartea,mi-o si comand azi cred..pe suedeza bineinteles

  4. Florina, sa ti le comanzi pe toate 3…sunt in seria Millenium, se numesc Flickan som lekte med elden si Luftslottet som sprängdes, le-am vazut la REA la bockus.com.
    Spor la citit!

  5. […] Va spuneam in martie ca am fost la prima parte a ecranizarii trilogiei Millenium scrisa de Stig […]

Lasă un răspuns

