5 comentarii

premii noi

Blogheritza-aka io si fetele ei-aka Diana si Silvia au primit premii. Le multumim din suflet Alinei(Maria&Anna&samburel) si Adrei(Eva) si le asigur ca sentimentele sunt reciproce.

Asadar, premiul meu…ma bucur ca va place ce scriu:


Premiul Silviei pentru ca fara ea blogul nu ar fi mov cu inimioare albe, adica asa dulce si copilaresc:

Si unul pe care il ofer Dianei, pentru ca fara ea blogul nu ar fi putin si acrisor…dar si dulce…asa ca o limonada:


Eu le trimit mai departe lui April pentru ca scrie cu suflet despre ea, Edi si Haruto, Loredanei care scrie atat de frumos despre Paula si despre muuuulte alte lucruri interesante si Florinei cu care sper sa ne cunoastem intr-o buna zi si in viata reala si sa-l pup de-adevaratelea pe Basse si Sofiei pe care o astept sa scrie mai des despre ea si printzesa ei Sara. Sunt numai 4 dintre blogurile pe care le citesc cu mare drag…premiile sunt libere sa fie preluate de toti din lista mea, pe toti ii citesc cu acelasi entuziasm aproape zilnic.

Later edit:
In timp ce scriam eu postul, m-a cadorisit si Florina cu premii…ii multumesc mult!
Iata-le:



Pe astea le trimit Alinei , Bogdanei si Mihaelei pentru ca sunt creative, excelente si au inspiratie.

.

5 comments on “premii noi

  1. Multumim, multumim, am facut schimb se pare! :))

  2. Multumesc pentru premiu, asta e inca ceva nou pentru mine, mai am multe de invatat despre blogosfera !

  3. Mihaela, copiezi „pozele” in computerul tau si apoi le postezi pe blogul tau si le „dai” mai departe.

  4. multumesc, esti o dulce.
    este primul meu premiu. nominal asa frumos cum ai zis tu si argumentat pe deasupra. ca au mai fost cateva asa generic pt toti dintr+o anumita lista. dar acu sunt indreptatita sa ma laud cu el.
    desi vorba mihaelei e ceva nou pt mine, mai am multe de invatat despre nlogosfera, dar sper sa stiu cum sa il postez. desi banuiesc ca nu e mare filosofie.

  5. Loredana, placerea a fost de partea mea.
    Nu e greu sa le postezi pe blog, abia astept sa le vad.
    pupici!

Lasă un răspuns

