2 comentarii

fara pacaleli

Da, la mine n-a fost cu pacaleli azi…a fost o zi luuuunga dar a fost totul bine. Pe langa faptul ca am terminat cu succes si am pus punct celei de-a 2-a etape din cele 3 de la nivelul de suedeza la care sunt acum, ca n-am visat azi noapte cu printi, printese si nunti regale si expunerea mea a fost reusita, am redescoperit azi primavara in Visby. O zi cu soare plin, o zi in care am vazut primele flori in gradina mea(flori pe care anul trecut nu le-am prins pentru ca ne-am mutat aici la 1 mai), o zi in care pasarelele au cantat mai cu foc ca niciodata si ce e mai minunat si mai incarcator de baterii un cer senin pe care se mandresc crengile copacilor cu cate una sau doua ciripitoare in ele…uneori mergand pe sub pomi si copaci daca inchid ochii ma simt ca in rai…uneori cred ca aici e chiar raiul pe Pamant. Si este, din anumite puncte de vedere…
Am vazut deja pasarile ciudate pe care le-am descoperit anul trecut, niste pasari negre cu cioc lung si rosu si picioare rosii, pe care desi am incercat in disperare sa le fotografiez, au iesit niste poze numai bune de lasat in pace…Sunt pasari calatoare care au venit deja…am vazut cocori si pescarusii clasici care ierneaza aici si-au decshis azi pliscurile certarete sa salute soarele si…primavara ;). Tot orasul e plin de sunete incantatoare si ciripitoare…e cea mai frumoasa perioada din an…

Am gasit fotografi care se pricep la fotografiat pasari…asta e preferata mea in zilele astea insorite de primavara. Se numeste cioara de litoral(in traducere libera) e o pasare calatoare care traieste pe tarmurile din intreaga lume. Pentru cei interesati detalii aici .
Iar aici o puteti si auzi…

Maine am sa revin cu floricelele din gradina noastra.

.

2 comments on “fara pacaleli

  1. Avem și noi niște păsări asemănătoare pe aici, tot așa, trăiesc pe malul mării.
    Abia aștept să văd imagini cu florile tale, pe mine mă relaxează enorm grădina.

  2. Numai vroiam sa va pup si sa va spun ca sunt happy ca suntetzi happy :).
    Pupici dulci la voi si un big hug din celalalt coltz al lumii 🙂

Lasă un răspuns

