13 comentarii

stiu…

…ca azi ar fi trebuit sa am cea mai buna zi din an…stiu asta. Ziua inca nu s-a terminat, asa ca mai sper…:).
Nu ca ar fi fost rea pana acum, am avut laborator de dimineata si am aflat ca voi lucra la vara. Vor intra primele coroane muncite in contul meu. Nu stiu exact cat si cand anume voi munci, dar cert este ca voi munci. Drept urmare am primit si cont la munca, uraaaa, pot intra in sfarsit pe computer sa lucrez fara sa ma mai rog de cineva sa se logheze pentru mine. Bine, mai am 2 locuri unde trebuie sa primesc cont dar o treime s-a rezolvat.
Am avut apoi o ora la scoala, sa corectez o lucrare scrisa inainte de vacanta, primita inapoi cu un B si cu mentiunea sa o corectez si sa o retrimit. Profu’ meserias ca de obicei, m-am intalnit pe coridor cu el dupa ce i-am trimis emailul si mi-a strans mana si m-a felicitat. Nu, nu pentru ziua de azi(ca nu are de unde sti) ci pentru ca i-am trimis emailul si i-a placut.

Asadar, pentru cei care „dati” pe aici, luati de serviti:


13 comments on “stiu…

  1. Multumim, felicitari pentru job! La multi ani!

  2. Pupi inca o data si Happy Bday one more time de la totzi de pe aici 🙂

  3. La Multi Ani Mihaela! Sa fi fericita si iubita si sa ti se implineasca tot ce doresti
    Te pupam!

  4. LA MULTI ANI! Miha draga!te pup si te imbratisez si sa dea Dumnezeu ca toate visele si dorintele tale sa devina realitate!

  5. @all Multumesc mult!

  6. Felicitari si spor la lucru la vara,si multumim de tratatie:)

  7. Felicitări, Miha, la mai mare! :)))

  8. Acum m-am prins că tortul a fost nu de Paști, ci de ziua ta: LA MULȚI ANI, să fii norocoasă, sănătoasă și să te bucuri de toate lucrurile bune din lume, dar mai ales de cei dragi!
    Pupici de downunder!

  9. La multi ani si foarte multe succese!

  10. La Multi Ani draga mea … sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos in viata si sa ramii mereu la fel de tinara 🙂

  11. @alina, multumesc de urari. Nuuuu, tortul chiar a fost de Paste, l-am facut saptamana trecuta, noi atunci am sarbatorit, nu acum.

    @Florina, adra, sofie va multumesc mult.

  12. Vai,a fost ziua ta si n-am stiut?Sa-mi fie rusine!
    La multi ani cu intarziere!Multa sanatate si multa ,multa bucurie in suflet.

  13. April, nu e nici o poblema pentru intarziere. Te pup cu drag si iti multumesc.

Lasă un răspuns

