3 comentarii

3 copii

Azi am avut 3 copii. De fapt ii mai am, caci dorm acum cuminti in patucurile lor. Cea mai buna prietena a Silviei de la camin, care a implinit de curand 6 ani si care a fost prima fetita care s-a apropiat de ea in perioadele de inceput in caminul suedez, m-a intampinat vineri la camin cu o intrebare:
-Pot sa vin la voi intr-o zi sa ma joc cu Silvia?
-Desigur, i-am raspuns.
-Pot sa vin maine?
-Da, daca te lasa tata.(parintii ei sunt divortati si sta o saptamana la mama si una la tata)
-OK!

Ieri dupamasa dupa ce am ajuns acasa, suna telefonul. Era Ella, fetita de mai sus. Sa intrebe daca poate veni azi la noi. Apoi Ovi a vb cu tatal ei si a ramas stabilit ca la ora 13 o aduce. Zis si facut, fix la 13 Ella a ajuns la noi. Cu rolele in plasa, pentru ca s-au vorbit la camin fetele ca le place la amandoua pe roti ;). S-au jucat putin in casa(noi eram afara in curte, aveam program de curatenie in curtea din centru), am lasat-o pe Diana babysitter. Fetele au iesit apoi afara si a fost tot un du-te/vino pana am terminat noi de muncit. Pentru ca o innebuneau pe Diana(Ella e sora mai mare intre 3 frati, era topita dupa Diana), le-a propus sa mearga impreuna in padure sa le arate un loc deosebit, unde obisnuiesc ea si prietena ei sa mearga. Se numeste „Desertul Leului” si e ca o oaza cu nisip. Si-au facut un rucsacel cu o patura, un termos cu cacao calda si au plecat. N-au stat mult, Ella a gasit o furnica pe ea si s-a speriat, asa ca au venit acasa.

Cum am terminat munca in curte, fetele au vrut rolele. Eu voiam sa scriu la suedeza si l-am lasat pe Ovi(care continua munca afara, la noi in curte) sa aiba grija de ele. Apoi a venit randul meu. Distractie, nebunie, tipete, rasete…Ella e o fata vesela si plina de viata, curioasa si vorbareata. I se potriveste Silviei care are nevoie de cineva sa o „activeze”, sa o poarte ici colo, are nevoie de companie mereu. Nu-i place sa faca nimic singura, doar sa deseneze. Apoi au vrut sa-mi arate si mie locul acela special in padure, dar fiind cu rolele ne-am intors acasa sa le schimbe. Ei bine, am profitat de ocazia asta si cum ma pregateam de mult sa incep putin jogging, am facut-o azi. Cu Diana si cu fetele mici, am fugit toate 4…pana in padure, prin padure si am facut o scurta pauza in „desert”. Padurea e speciala si merita mai multa atentie. O sa mai mergem in promenade/jogging pe acolo, e chiar frumos. Inapoi acasa, fetele neobosite si-au pus iar rolele in picioare. Silvia inca nu are curaj singura, desi stie sa se dea, merge in casa bine, dar aici spune ca are peretii si de asta ii e usor, are de ce sa se sprijine in caz de „ceva”…Dar pana la urma si-a invins frica si a acceptat ajutorul Ellei si fetele au mers frumos de mana cu „pantofii inrolati” :)).
Se apropia ora cand Ella trebuia sa mearga acasa…nu voia. Cand tatal ei a sunat, a cerut voie sa doarma la Silvia. Cum a primit acceptul nostru si apoi al tatalui ei, a ramas la noi peste noapte.

Normal ca foamea le-a dat ghes si la cererea expresa am facut clatite! Fetele s-au asezat apoi la masa din living si au desenat-Silvia, desene pe care Ella le colora. Apoi au luat o pauza la tv, pe care azi nu l-au vazut defel, iar Ella a adormit pe canapea. Le-am facut paturile, am trezit-o pe Ella, s-au spalat si s-au varat in paturi, nu inainte de a se distra putin. M-am linistit cu ocazia asta ca si Ella e fricoasa pe intuneric, i-a placut ca Silvia are veioza-floare care sta toata noaptea aprinsa la ele in camera. In plus a trebuit sa las putin usa deschisa-la cererea Ellei, dar n-a fost nevoie sa mai stau langa Silvia. Silvia s-a declarat multumita ca o are pe Ella cu ea in camera. Ella insa nu are nici un animal cu care sa doarma si nici nu a vrut unul de-al Silviei. A zis ca ea nu le foloseste. 😉

Acum dorm duse, ziua a fost lunga, dar frumoasa. Frumoasa de tot cu copii veseli, zambitori si plini de viata. Maine o sa mai am inca 3 copii, o vreme…

PS Da, a venit vara la noi…azi am avut 18 grade!!!!

.

3 comments on “3 copii

  1. Ce frumos v-ati distrat….Parca si eu alergam pe acolo cu voi,ce bine e ca s-a incalzit si la voi si puteti sa stati mai mult afara

  2. Da,frumoasa zi,ca bine zici.Sa stii ca si Edi ,desi are 13 ani,tot cu veioza aprinsa doarme.A fost conditia pe care a pus-o atunci cand l-am mutat in camera lui,sa doarma singur.

  3. […] sa-i dea ceva lucruri mai interesante, mai grele? Vrea inapoi la camin, la prietena ei cea mai buna Ella. Ea e la scoala insa, la scoala la care voiam sa mearga si Silvia, stiind ca va suferi la […]

Lasă un răspuns

