2 comentarii

de dimineata

Tup-tup-tup-sus pe scari…Silviaaaa, Ellaaaaa…trap-trap-trap-jos pe scari…
Deschid un ochi, cu greu. Lumina din geam nu e cea cunoscuta pentru o dimineata de duminica…mai vreau sa dorm!
Tup-tup-tup…trap-trap-trap…soapte, vorbe, EEEEELAAAAAA….SILVIIIIIAAAAAA!!!!
Deschid celalalt ochi…
Ma uit la ceas…8! Wow, la ora asta dorm cel mai bine…

Se deschide usa dormitorului. Un cap blond apare dupa usa. Silvia intra cu tupeu ;).
-Mama, Ella vrea sa manance. Si eu.
Da, s-a zis cu somnul meu. Capul blond se joaca cu mine de-a v-ati ascunselea. Chicoteste.
-Si tu ai pijama? ma intreaba cand ma vede in picioare ;))
Ceai, oua, paine, unt. Fetele mananca. Eu casc.
Pun cafea in aparat. Mananc ceva si iau cana. Imi pun o bluza peste pijama. Vreau sa beau cafeaua in liniste. Fetele isi pun rolele. Vor afara. Ella a convins-o pe Silvia sa mearga numai ele doua. S-a facut. Yupiiii, eu ies pe terasa si ma asez la soare. 12 grade. La soare e mai cald. Stau, beau cafea si fac plaja. Macar pe fata sa imi dau cu putina culoare solara. Mai stau. Pana simt ca ma coc.

Ma duc sa vad ce fac fetele…si surpriza! Silvia merge singura pe role. Si-a luat curaj si uite ca a reusit!

Ella s-a plictisit, vrea acasa. Il sun pe tatal ei si va veni dupa ea. I-a placut la noi, dar vrea acasa. Va mai veni si alta data. Imi promite.


Deja sunt 20 de grade…ce mai, vara adevarata. Facem gratar, mergem la plaja sa vedem cum arata dupa iarna lunga. Poate jucam un fotbal in nisip daca nu e vant prea puternic. O duminica frumoasa la toti!
.

2 comments on “de dimineata

  1. Parca m-ai descris pe mine dimineata…E tare frumos la tine…Si ai casa foarte luminoasa ,asa cum imi place si mie.Ce bine ca Silviuta are prieteni.La noi a fost tare greu o buna bucata de vreme.Pupici

  2. Multumesc April. Da, casa e luminoasa. Are geamuri mult, soarele e dimineata pe o parte si dupamasa pe cealalta.
    Silvia are cateva prietene, ea a fost mai des la prietene, acum a fost prima data cand am primit noi pe cineva si a dormit peste noapte.
    Pupici

Lasă un răspuns

