4 comentarii

flori

Dupa ce v-am delectat in martie si aprilie cu flori de primavara, iata ca a venit randul florilor de vara. E prima data cand pun flori in curte. Anul trecut a fost tarziu cand ne-am mutat aici pentru amenajari floricole si am avut doar cateva flori intr-un rondel in fata casei si in ghiveci. Am plantat un liliac si cateva fire de capsuni, care desi erau infloriti la momentul plantarii lor, au facut doar 2 capsuni. Ei bine, din cele 6 fire de capsuni plantate in primavara trecuta, doar 3 s-au prins acum, in schimb am numarat ca sunt sanse sa avem vreo 24 de capsuni daca toate florile dau rod. Cateva au dat, dar mai sunt flori inca pe plante. Asadar va spuneam ca anul asta am plantat mai multe flori si am amenajat langa casa, pe locul unor tufe pe care le-am scos, un loc cu flori si pietre. Va invit sa le vedeti, alaturi de alte aranjamente florale care ne impodobesc fata casei sau terasa din spate.
Am facut cateva drumuri la magazinul de plante din oras, pana am adunat tot ce am dorit, apoi cateva drumuri la malul marii, mal unde nu e nisip ci doar pietre, ca sa adunam pietre mici si pietre mai mari, albe si colorate pentru aranjament. Broscutza testoasa a fost dorinta Silviei, sa-i aminteasca de Broschi cea draga ramasa in Ro…

PS Locurile lasate libere intre aanjamente, sunt locuri unde am semanat bulbi, asteptam cu nerabdare aparitia florilor…










4 comments on “flori

  1. Foarte frumos,ati carat la pietre de numai.Abia astept sa vad in realitate..
    Pupici

  2. super aranjamentele!
    o primavara -vara prelungita!
    pietrele insa sunt meseriase, sunt toate de pe malul marii sau si de la magazin?

  3. FOarte frumos a-ti facut imi place,felicitari

  4. @all multumesc mult! Ma bucur ca va place.

    @florian(sper ca nu e suparare sa ne tutuim) pietrele sunt absolut toate de pe malul marii. Sunt si in magazin, dar asa frumoase n-am vazut ;). Numai testoasa e cumparata.

Lasă un răspuns

