7 comentarii

final de cl.6-a

Festivitate in biserica, cantece de vara, de vacanta, o scurta poveste a preotului care ne-a spus tuturor ca cea mai mare comoara a zilei de azi din biserica „lui” sunt copiii, apoi rectorul care ne-a povestit ca anul acesta scoala implineste 50 de ani de la construire si ca a citit intr-un ziar ca e scoala cu cea mai superba priveliste din Europa ;)), catre mare…continuand apoi cu veselie ca e normal atunci ca scoala sa aiba si cei mai buni elevi din Europa, cei mai buni profesori din Europa si normal cel mai bun rector din Europa :))…au si suedezii umorul lor ;).

Copiii au cantat superb, parintii au aplaudat cu foc, s-au facut poze, s-a filmat. Surpriza a venit cand clasa a 6-a(aici clasa terminala) a primit cate un trandafir roz de la profesoarele lor(fiecare elev) cu un biletel de succes mai departe. Apoi surpriza si mai mare, cand rectorul a anuntat ca sunt cativa elevi absolventi din clasa terminala care primesc stipendiu. M-a luat prin surprindere cand am auzit numele Dianei, am reusit sa prind numai o parte din ce a citit rectorul. Diana a primit niste banuti cu felicitari si un text cu meritele pentru care a primit banii…isi va lua un cadou frumos. Mi-au dat lacrimile…

La iesire m-am intalnit cu profesorul meu de suedeza din acest semestru si pe care il voi avea si semestrul urmator, care m-a intrebat daca Diana e fata mea. Si-a dat seama din meritele citite de rector, veti vedea imediat de ce. Am avut parte de vreme superba, am stat la picnic, am mancat tort si am baut cafea, am povestit si ras, copiii s-au simtit minunat.

Va las in compania pozelor si a filmuletelor…











Traducere: Diana tu esti talentul noastru cel mai mare la invatarea limbii. Dupa numai 2 ani(chiar mai putin…zic eu) in Suedia, stapanesti inca o limba, limba noastra suedeza, in procent de 100%. Inca o limba pe care o adaugi celorlalte.

7 comments on “final de cl.6-a

  1. Cata frumusete, cata bucurie, cata prietenie!Vremea v-a iubit si ea, iar tortul, daca a mai ramas, fac pe prost crescuta si cer o lingurita. Multumesc.BUUUUUNNNNNN!

  2. Felicitari, Diana!

  3. Ce frumos!!! Si festivitatea de sfarsit de an, vorbele primite de la profesori, Diana e o domnisoara superba, sa va traiasca!!!

  4. Foarte frumos eveniment!
    Felicitari si vacanta placuta:D

  5. Mamaaaaa..ce frumos! Felicitari din toata inima frumoasei Diana!
    Ce comunitate draguta si ce oameni ….mmm…sunt invidioasa!
    Cat despre torturi…zic si eu ca Geanina…vreau si eu o lingurita!
    Pupici!

  6. @Geanina, ma bucur ca ti-a placut linguritza de tort ;). O zi frumoasa!

    @alina, multumim mult de tot.

    @abramburica, da…e o domnisoara dec care suntem mandri.

    @iulia multumim, asemenea.

    Oana, a fost tare frumos, intr-adevar, cu totul altfel decat stiam noi. Sa-ti fie de bine linguritza ;).

  7. Bravo Diana,felicitari maxime!!!Sa o ti tot asa,fata frumoasa si cuminte!Bravo,bravo,de o mie de ori bravo,Diana draga!
    Felicitari pentru absolvirea clasei a VI-a!

    Miha…ce pot eu sa mai zic?:-)Stiu prea bine emotia si sentimentul de mandrie care le incerci zilele astea!Sa-ti traiasca si sa-ti creasca mare si sanatoasa domnisoara cea mare si sa o tina tot asa,sa te faca mereu sa iti creasca inima in piept!
    Va sarut cu drag!
    Minunat!

Lasă un răspuns

