4 comentarii

premiii

Preiau premiile primite de la Alina careia ii multumesc cu mare drag, le-am vazut atunci de departe, am promis ca le preiau cand ajung acasa, asa ca iata-le:



Ne-a premiat si Loredana cu cateva premii frumoase, multumim mult de tot, parca a venit Mos Craciun cu tolba plina :)).





Am pierdut sirul celor care au primit premiile asa ca le ofer tuturor cititorilor dragi cu multe imbratisari.

4 comments on “premiii

  1. Felicitări, draga mea!

    Am intrat şi la camere, este o noapte de vis acolo, în Visby.

    Nu-mi amintesc să mai fi văzut aşa o noapte pe camerele acestea de când au fost montate.

    O noapte frumoasă!

  2. M-am întors, am văzut imagini divine, se întrevede un răsărit de soare …SUPERB.

    Nu mai plec, trebuie SĂ VĂD!!!

    Bună dimineaţaaaaaaa!

  3. Felicitări!

  4. Geanina, ce frumos ca ai vazut si apusul si rasaritul. Din pacate, acum e vreme urata, la noapte se anunta furtuna si va fi mai intuneric…se pare ca e o vara capricioasa. Pupici!

    Cristian, multumesc.

Lasă un răspuns

