10 comentarii

de weekend

E weekend, am 2 zile libere, dar din pacate Ovi a fost azi de garda(inca n-a ajuns acasa) si maine seara intra iar. Asa ca am programat o zi administrativa, era cazul dupa atata zburatacit in stanga si in dreapta prin concedii…facut curat, spalat haine si apoi relaxat la iarba verde din curte, in soarele dupa-amiezii, in miros de trandafiri infloriti…

De dimineata Morgan s-a postat pe scara facand exercitii de echilibristica, apoi s-a jucat mingea preferata. Cum inca nu poate iesi afara pentru ca abia marti suntem programati cu el la vaccin, s-a uitat mieunand de pe geam. Eu m-am invartit putin cu aparatul si va arat si voua:

















Si am fotografiat si florile, asa sunt acum…la inceput aratau asa :




10 comments on “de weekend

  1. Ce bine îmi pare fiindcă a reapărut Morgan… Devine din ce în ce mai simpatic…

  2. Multumesc de vizita Cristian! Da, Morgan devine din ce in ce mai obraznic, dar e simpatic :).

  3. Seamănă leit cu fostul meu motan.
    Mânca numai pipoţele şi smântână…
    Răsfăţ, nu glumă…

    Pupici geaninoşi peste normă!

  4. Superbe poze si morgan,cit despre soare vrem si noi ca la noi se pregateste sa ploo.Weekend linistit

  5. @geanina, ce rasfatat a fost motanul tau! Pupici si de la noi.

    @florina, azi e innorat si la noi, asa ca as vrea soarele de ieri :(…

  6. Ce fruuumos. Pisoiul, fetele, florile. Pupici!! 🙂

  7. Ahaaaaa,deci aici sunt poze cu motanu',grasanu' si frumoasu'….:-D

  8. Foarte frumoase florile din gradina voastra! Si pisoiul!

  9. Anonim e Agho 🙂 Pupicei si fetitei frumoase care mai sus alearga printre cerceafuri!

  10. @anonim-agho 😉 pupici inapoi! Multumesc de vizita si de aprecieri.

Lasă un răspuns

