5 comentarii

duminica

Dimineata se facea ca voia sa ploua…era innorat, batea vantul…care probabil a invartit norii si i-a trimis in alte parti. Asadar am plecat la cumparat carne de gratar si am mancat afara la iarba verde a curtii noastre. Nu puteam pleca nicaieri din motive de om muncitor la noapte, asa ca am stat ca soparlele la soare pentru digestie. Eh, daca „moi” ar fi dat din coate in saptamana romaneasca, acum eram cu carnetul de sofer in buzunar. Care sinceri sa fim, nu mi-ar fi adus nici un beneficiu. E ca si diploma pe care o am, la ce-mi foloseste daca n-am lucrat in domeniu? Asa ca stateam consolata in scaunul de plastic cu gandul la plaja si la mare care e aproape dar totusi departe atunci cand nu ai cu ce te deplasa…Gandul m-a palit asa brusc: putem merge la piscina! Daca nu stiti, avem o piscina aici aproape de noi, in cartier…o piscina cu apa temperata, o parte pentru copii si alta pentru inot, e si un bazin pentru bb, spatiu berechet sa stai la soare, lume putina mai mult copii veniti la balacit. Zis si facut! Am strans 2 prosoape, ne-am imbracat si am plecat sa parcurgem cele 10 minute de drum pe jos. Deci ne-am balacit, am dardait putin si Silvia a renuntat cam repede la apa, am inotat si ora jumate pe care am petrecut-o acolo, a fost relaxanta. Mai vreau! Poate sambata viitoare cand omul muncitor e iar de garda…asa ii trebuie daca a fost in concediu! 😉




5 comments on “duminica

  1. Sincer…şi eu vreau, mai mult decât pot exprima în cuvinte.

    Dar o să fie, din plin, probabil se va lăsa cu multe plimbări pe Valea Cernei, Tismana, Horezu, şi multe alte destinaţii…

    O zi de mare frumuseţe, draga mea!

  2. Ce apa frumoasa si curata…si ce ma omoara gandul la o piscina pe caldurile astea de aici..dar de' noi am avut ghinion si am facut viroza asa ca ne-am incalzit si mai mult decat afara…frumoase poze…frumoasa protagonista!

  3. @Geanina, o vacanta frumoasa iti doresc…am sa citesc si eu cu drag pe unde ai umblat la fel cum ai facut si tu si am sa ma simt iar in vacanta colindand alaturi de tine muntii.
    Multumesc de urare, eu iti transmit o seara de vis!

    @oana, multumim mult!

  4. Arata fain strandul ala si zici ca e la 10 minute de voi…pai e super fain!
    Am eu o banuiala ca apa era cam rce….sau mi se parea?:-)
    Pai sa repetati cu succes operatiunea strandul…!!!!

  5. Da, e fain…in we…ca se inchide la ora 18(oricum mai mult nu ai de ce sta ca sunt 18-20 grade afara atunci) si eu abia ajung de la munca.
    Apa e temperata, are cam 22-23 de grade. Nu era lume in apa ca nu era lume :). Era pe la 17.30… Silviei i-a fost cam rece ca nu inoata si sa stai asa daca soarele nu arde, te infrigurezi. Pentru inot insa era perfecta! (emoticonul acela cu capul verde aprobator) :-))

    Maine vor sa mearga cu mama mai pe caldura, dupa pranz. Ce noroc pe ele!

Lasă un răspuns

