6 comentarii

we prelungit

Azi am avut zi libera…asa e la laborator la partea de primire si sortare probe unde lucrez eu…vineri e zi mai lejera si e suficient o singura persoana acolo. Vinerea trecuta am fost eu si azi a fost colega mea cu care impart munca in restul zilelor saptamanii. Saptamana trecuta mi-a fost greu, noroc ca am aflat de faptul ca voi lucra singura numai dimineata, la munca…altfel cred ca nu dormeam toata noaptea. Pe langa rutina zilnica(e un tabel afisat si zi de zi trebuie sa trecem prin aceleasi rutine, iar apoi semnam cine a executat) vinerea e rutina saptamanala si o parte din ele nu le facusem singura niciodata. Insa m-am descurcat…am raspuns si la telefoane, n-am avut ce face si a fost relativ OK. Cand n-am inteles am cerut interlocutorului sa repete si cand nu m-am descurcat am cerut ajutor…fusesem de dimineata instiintata ca sunt acolo persoane care imi pot sari in ajutor si ca ma ajuta la nevoie…asa a fost.

Ca sa reiau firul povestii de vineri libera, am sa va spun ca de dimineata am umblat pentru o zgarda pentru Morgan ca sa il lasam singurel afara. O zgarda pe care sa putem scrie cui apartine si la ce numar sa sune cine il gaseste in caz ca se pierde. Dar n-am gasit ceva care sa ne placa. Mai cautam.
Morgan e din ce in ce mai dornic sa iasa afara si distractia lui preferata e cataratul in copaci(deh, nu degeaba e pe jumatate rasa de catarator!). Deocamdata a iesit numai in lesa si inaltimea pana la care s-a catarat a fost din pacate restrictionata de lungimea lesei, altfel probabil il vedeam facandu-ne cu mana din pinul de 20 de m din spatele casei…:)). Il mai lasam sa se obisnuiasca cu imprejurimile si apoi il vom lasa si singurel…am emotii de parca adolescenta mea ar pleca singura in lume ;).

Dupa ce cautarile zgardei au esuat, ne-am consolat la o inghetata in oras si apoi trecand prin orasul vechi plin acum de lume, am mers sa admiram/mirosim trandafirii din gradina botanica ccc care sunt in plina floare acum. Cateva poze de la distractia noastra:










Repetitii pentru saptamana medievala care incepe maine! Eu spun ca e cel mai mare eveniment al insulei…


Langa casa cea mai veche din orasul vechi, construita in anii 1200.


In gradina botanica, uimite de cum au crescut plantele din luna iunie…



Si apoi la trandafiri:









Case cu „par” 🙂 :


6 comments on “we prelungit

  1. Doamne….ce frumos este acolo la voi! Cata verdeata si flori…super frumos…sa ne mai pui poze din asta sa ne "clatim" si noi ochii.

  2. Tare tare frumos pe insula voastra!

  3. Mă deconectez total când intru la tine pe blog… E linişte, frumos şi bine…

  4. Frumos in orasul vechi…si sper ca vei pune ceva poze si de la festivalul medieval,nu asa?!
    Ma bucur ca te-ai obisnuit la lucru…bafta!

  5. @oana, de cate ori am ocazia, fac poze si vi le arat ;). Ma bucur ca iti place…

    @alina, asa e…ma bucur ca pot impartasi frumusetea cu voi.

    @cristian, e reciproc sa stii! 😉

    @Ana-Maria, sigur ca pun foto si de la saptamana medievala…pana atunci te poti delecta au asta: http://vorbele.blogspot.com/2008/08/saptamana-medievala.html unde gasesti si trimitere la poze de anul trecut.
    Multumesc, mai am doar o saptamana de job, a trecut tare repede…

  6. Ano, vad ca nu intra tot link-ul…daca ai timp intra la eticheta "despre Suedia" si acolo undeva in august anul trecut gasesti postarea cu saptamana medievala…

Lasă un răspuns

