9 comentarii

Silvia 1 si Silvia 2

Daca a inceput scoala si e fetita mare de acum, Silvia s-a gandit ca trebuie sa schimbe ceva si la imaginea ei. Cu perechea noua de blugi elastici, cu un tricou neaparat roz(noroc ca are destule) si cu un jerse neaparat alb(aici e bai ca avem numai 2 care deja s-au murdarit) era pregatita. Ceva nu arata bine…bretonul ii crescuse si era in ochi, i-am propus sa-l taiem putin.
-Nuuuu, a sarit ca din gura de sarpe…data trecuta l-ai taiat pana la jumatea fruntii, e prea scurt! Nu-l mai vreau asa!
-Sigur, nici o problema, atunci il prindem cu agrafe! am incheiat eu pe un ton care nu lasa loc de negocieri.
Nu mai avusese agrafe in par de la 2 ani, desi incercasem in nenumarate randuri dar o enervau. De data asta insa a acceptat si cum in casa agrafele sunt ca si inexistente, am dat o fuga in oras si am cumparat un set de 6 agrafe colorate si cu „sclipici” asa zis-ul glitter, menit sa ia ochii admiratorilor ;)). Fericita nevoie mare, i-am pus 2 agrafe in par.
-Nu-mi place cum sta aici in dreapta mami! a clopotit vocea gingasa…
Asa ca i-am mai pus fericita alte 2 agrafe.
-Acum e perfect, a mai clopotit vocea cocotata pe scara ca sa isi vada chipul in oglinda. Si uite mami, acum sunt Silvia 2. Nu mai seaman cu cea dinainte. :))

Va las sa comparati:

Silvia 1:


Si Silvia 2:

9 comments on “Silvia 1 si Silvia 2

  1. Mie îmi plac ambele Silvii… Dar se observă o schimbare radicală în cea de-a doua fotografie…

  2. Oooo,cat e de dulce si ce bine seamana cu tatal ei…:))
    Imi plac ambele Silviute!Pupam obrajorii de domnisoara!
    Nu m-am putut abtine sa nu compar poza din inceput de blogg,cu cele din postarea asta si sa remarc ca Silvia s-a schimbat multisor!

  3. @Cristian, multumesc de vizita. Schimbarea e vizibila, pai daca si proprietara a remarcat-o…:)).
    O seara faina!

    @Ana-Maria, multumim de complimente! Da, Silvia s-a schimbat destul de mult chiar in cei 2 ani de cand suntem aici…

  4. Creste puiul mic! Mie imi place asa, varianta a 2-a, ca i se vad ochisorii! 🙂 Da, seamana cu tati bucatica rupta!
    Dar Diana a devenit camera-shy, ca pe ea n-am mai vazut-o demultisor? 🙂

  5. Două minuni, două frumuseţi, te topeşti când le vezi .

    Două Silvii, două flori…

    Vă sărut şi vă îmbrăţişez, dragele mele!

  6. Sa stii ca eu nu am recunoscut-o in a 2-a poza,credeam ca are la scoala o fetita pe care o cheama Silvia,noroc ca am citit pe urma:))

  7. Salmi! Un premiu pe blogul meu te asteapta 🙂 /kram

  8. @alina, da…e tatal ei toata, stiu…
    Diana maine ajunge acasa, a stat 6 saptamani in Ro la tatal ei. Acum e in Stockholm si se plimba…tare imi e dor de ea. promit fotografii si povestea vacantei ei.

    @Geanina, multumim mult de vizita si de vorbele frumoase, ca de obicei. Imbratisari multe.

    @florina…e tot Silvia mea, dar asa-i ca parca ar fi 2 fete diferite? :))

  9. @poppy, multumesc, trec acum sa-l iau! Kram…

Lasă un răspuns

