8 comentarii

Diana

Daca am inceput cu fotografiile de bebelus si copil mic ale Silviei, e normal sa va arat si cum era Diana bb, nu? Asadar, va invit sa vedeti si copilaria Dianei :)), pana la 7 ani…

BB mic de 6 saptamani, la botez…

La 10 luni:

Primii pasi:

La aniversarea de 1 an, cu bunicul meu drag, care m-a iubit enorm:

In parc, cu mama, pe la vre-un an jumate:

Aniversarea de 2 ani:

Vedeta la doi ani jumate, prezentand moda:

Aniversarea de 3 ani:

Prima serbare de Craciun, la 3 ani:

Aniversarea de 4 ani:

La 5 ani:


La 5 ani jumate, la Belis:

Aniversarea de 6 ani:

Si Craciunul:

7 ani si jumatate:

8 comments on “Diana

  1. E foarte frumoasa. Va doresc tot binele din lume. Pusici

  2. E plin de bebeluşi prin căsuţa ta virtuală…

    Frumoşi foc şi dulci precum mierea.

    Acum mă îndrept cu viteză către camere.

    O noapte de vis!

  3. Am revenit. Primele 4 imagini sunt absolut senzaţionale!!!

    Mi-ar plăcea să stau acolo, pe margine să ascult povestea apei şi liniştea tăcerii…

    Te îmbrăţişez, draga mea!

  4. Ei, daca Silvia seamana cu tati, Diana e bucatica rupta din mami! :)))

  5. Eeeeiiiii….ce frumoasa este Diana!Si intradevar seamana cu tine!
    Minunate fete ai,Miha!Cred ca ai o inima plina de mandrie si tare crescuta!:))Si mi se pare normal sa fie asa,cu astfel de frumuseti in casa!Sa va traiasca fetele!!

  6. @all Mutumim mult mult de tot!

    @geanina, n-am mai trecut demult pe la camere…acum soarele apune pe la 20.30 si credeam ca nu mai e atat de fascinant…dar am sa trec si eu sa vad ce se mai intampla noaptea ;).
    te imbratisez cu drag!

    @Ana-Maria, sunt mandra cum nu…ca orice mama, ca tine de puii tai frumosi. Stiu bine ca si tu ai cu ce te mandri…asa ca stii ce simt ;).

    @alina, asa e…Diana seamana cu mine, surprinzator pentru ca fetele seamana de obicei cu tatii lor…insa daca fizic seamana cu mine, la fire e tatal ei…

  7. Mihaela, si mie mi se pare ca seamana cu tine, Diana! Si desi zici ca nu-ti seamana la temperament, cred ca are o personalitate care se contureaza frumos si asta e cel mai important!
    Ma bucur ca ai afisat si pozele cu Diana! Sa-si vada si ea copilaria. (vorba Silvie):D

  8. @Ani multumesc din suflet pentru cuvintele tale. Da…a fost placut surprinsa azi cand si-a vazut si ea copilaria pe blog ;).

Lasă un răspuns

