9 comentarii

jultomten

Asa se numeste Mos Craciun in suedeza. Stiu, Craciunul e inca departe, inca nu a inceput nici macar toamna…dar Silvia i-a scris deja mosului. Adica tomtelui asta de aici. Si i-a scris atat de devreme pentru ca are o dorinta speciala…


Daca v-ati pierdut intre hieroglifele suedeze, va descalcesc eu:

„Hej jultomten! En lillebror vill jag ha och en kattleksak och en STOR docka och en leksakshare och en hamster, en riktig hamster. Hälsningar Silvia”

Si daca tot n-ati inteles, cititi mai jos:
„Salut Mos Craciun! Eu vreau un frate mai mic si o jucarie pisica si o papusa MARE si o jucarie iepure si un hamster, un hamster adevarat. Cu drag, Silvia”

Daca nu v-a surprins dorinta ei, ei bine eu am ramas masca, inima mi-a stat in loc cateva miimi de secunda, am respirat adanc si am realizat ca dorinta ei nu e ceruta berzei, nici mie ci…mosului. Si am incercat sa ma lamuresc:
-Silvi scumpa, cum vrei tu sa-ti aduca mosul un frate mai mic…stii doar ca atunci cand un copil primeste un frate mai mic, acesta creste in burta la mama si bebelusul se naste la spital. Fratii sau surorile nu sunt aduse de mos…
-Da mami, sigur ca stiu. Dar eu nu vreau un frate mic bebelus, eu vreau un frate gata crescut, doar sa fie mai mic decat mine. Si m-am gandit ca poate mosul stie de vreun copilas fara parinti si daca eu mi-l doresc, mi-l aduce…

Sa rad sau sa plang? O sa fie dezamagita de mos, eu am avertizat-o…a zis ca stie, ca poate mosul nu are copii fara parinti si atunci stie de ce nu va primi un frate mai mic gata crescut. Nu, nu vrea bb ca am intrebat-o…aia sunt mici, plang mult si mama trebuie sa stea numai cu el…nu vrea nici o fata…fetele sunt urate si rele ;). Asa problema se rezolva usor…
Scrisoarea sta de cateva zile pe geam, in fiecare dimineata Silvia verifica daca mosul a trecut si a luat-o. I-am spus ca mosul nu umbla vara.
-Dar mami, daca cumva trece sa verifice daca suntem cuminti si vede scrisoarea? Stii ca mosul umbla tot timpul!
Deh, batuta cu propriile-mi arme! Ce sa mai zic? Scrisoarea e inca acolo…s-o iau? S-o ia tomtele?

PS: Fatza scrisorelei:

„O imbratisare mare, pupici. Pentru Mos Craciun”

Si cum Morgan „vrea” si el cadouri de la mos, i-a scris Silvia o scrisoare si din partea lui:

„Asta e pentru pisica mea: o cutie mare, tantari mari si un fluture mort.”

:)) Morgan e vanator de tantari din aceia uriasi si fluturi si ii mananca…

9 comments on “jultomten

  1. Este absolut delicioasa fi-ta! Nu ti-a venit sa musti putin din ea cand ai citit scrisorile??? E fenomenala! La faza cu fratele gata crescut te cred ca ai ramas masca, dar eu am ras cu lacrimi si la scrisoarea cu doleantele pentru pisoi! Va pup frumoaselor!

  2. Scumpa de ea!!! Imbratisari fiice tale:)

  3. Mihaela, Silvia nu se dezminte. Isi face vara car! 🙂 Adica a scapat de-o grija cu scrisoarea catre Mos! Eu zic sa-i zic sa pui o vorba buna pe langa Mos si sa face ce stie el mai bine.
    iar cu pisica, ce sa spun, a fost fenomenala. Dar ai putea sa-i explica ca lui Morgan ii place sa si vaneze. Pupici!

  4. Pai ia puneti.va pe treaba pina vine tomte poate vine si fratiorul mic:))

  5. @oana, eu radeam pe sub mustata cand am citit, dar discutia a fost foatrte serioasa, ca sa o lamuresc ;).

    @Dana, multumim!

    @Ani, da…ii voi explica ca Morgan vaneaza singur, ca altfel nu vad cum ii va aduce mosul tantari si fluturi :)). Pupici si tie!

    @florina, pai ea vrea un copil gata crescut, ca daca era altfel, nu era problema :)). Dar asa, eu n-am cum face…

  6. Moş Crăciun este întotdeauna o bucurie, indiferent de numele pe care îl poartă într-o lumbă sau alta… Să-ţi trăiască fetiţa!

  7. Ooooo,Miha…nici eu nu stiu ce as face in locul tau…
    Parerea mea,daca tot te cotonogeste Silvia cu propriile tale arme…este sa iei scrisorica din geam,ca asa e firesc…si sa incepi sa aduni banuti de cadouri,mai putin de fratior!
    Succes si pup isteata mica!

  8. @Crsitian, multumesc mult de vizita si de urari. O seara minunata iti doresc.

    @Ana-Maria, cred ca asa voi face…insa problema e si hamsterul…avem deja 2 animale in casa, zau ca nu mai avem chef si timp de inca unul. Restul sunt si ele cam moft, abia ce a primit o pisica de jucarie, din Bratislava cand ne intorceam din Ro, are si un iepure de cand am fost in Stockholm in mai…zau ca nu stiu de ce mai vrea. Ei, papusa aceea mare ar putea fi, ca nu are papusi…mereu a preferat animalele. Dar peste 3 saptamani e ziua ei si iar cadouri…pana la Craciun o sa mai scrie o lista, ca sa aiba mosul ce-i aduce. 😉
    Dar ma gandesc sa ia mosul scrisoarea asta si sa-i raspunda ca trebuie sa mai scrie una catre Craciun asa…Noa, e "grele" si la noi :)), numai ca de alta natura…

  9. Ce draguta e! ''jucarie pisica si jucarie iepure'' :))) Si ca i-a scris din timp, sa aiba vreme sa ii pregateasca darurile:D

Lasă un răspuns

