9 comentarii

musafirul din gradina

Detectivul Morgan a gasit dimineata in curtea din spatele casei un arici care are cuibul acolo…l-a speriat pe saracul si dupa ce l-a atacat pe Morgan de cateva ori cu labutzele si boticul, s-a retras in cuibul sau.
Mai tarziu, dupa ce am venit cu Silvia acasa de la scoala, am mers sa vedem daca ariciul mai e in cuib…nu, nu mai era, dar l-am gasit dormind nu departe, la soare si am profitat sa-i fac cateva poze.




Nu stiam sigur ca doarme, vedeam ca respira dar statea atat de calm si dormea atat de adanc, am crezut ca poate e bolnav…am luat o bota si l-am atins usor, s-a strans putin dar nu s-a trezit. Apoi Silvia a vrut si ea si probabil l-a apasat mai tare, aiciul a sarit in picioare si tot calm si fara sa se sperie, desi eram chiar langa el a luat-o tacticos pe drumul lui printre copaci. Sunt sigura ca ne vom mai intalni, e vecinul nostru! 😉




.

9 comments on “musafirul din gradina

  1. Hahahahahaaaaa,tare dragut!:D

  2. Doamneeeeeeeeeee, ce surpriză plăcută ne făcuşi.

    Nu ştiu ceilalţi cititori cum vor reacţiona, dar eu mă bucur precum un copil…

    Mulţumesc.

    Acum rondul pe la camerele live, vă rog, dacă mi se permite…

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

  3. :))) Ce frumos e! Felicitari detectivului pt descoperire. Pupici

  4. Ehe, aşa musafir simpatic să tot ai în grădină…

  5. Ce dragut este….intotdeauna mi-am dorit un arici adevarat…si un urs panda :D…iaca am ajuns aproape de 33 si n-am avut decat de jucarie :D. Chiar mi-ai facut o bucurie cu pozele astea!

  6. foarte dragut musafirul tau.
    acu doi ani am gasit si noi in gradina bunicilor un asemenea mitittel dar am mai gasit imediaT dupa prima descoperire si un pui de sarpe.

  7. @all, Multumesc…ariciul chiar locuieste acolo in spatele curtii, asa ca nu mai e musafir ;).

    @geanina, cu cea mai mare placere esti invitata mea zilnic la camere, la mare si la golf ;).

    @huh loredana, noroc ca aici nu sunt serpi…dar stii ca aricii mananca serpi? Ai nostri sunt vegetarieni, au pomi fructiferi malaieti care nu intereseaza pe nimeni. In rest nu stiu ce mananca…serpi nu, sobolani nu, poate niste soricei de camp.

  8. Tot isi dorea Silvia un hamster, asa ca poti sa-i spui ca Mos Craciun i-a implinit dorinta dar a inlocuit animalutzul. 😀
    Pupici!

  9. Ce dulce e musafirul vostru cu tepi:)

Lasă un răspuns

