6 comentarii

vara lunga

Da, nu va mirati…aici pe Gotland vremea e altfel putin decat in restul Suediei…e mai mult soare si e mai cald in general, zilele astea nu fac exceptie. Imi amintesc insa ca anul trecut nu a fost asa cald, probabil ca e o vara mai lunga decat de obicei. Azi la (servici) practica, lumea povestea in pauza de cafea cat de calda sau de rece a fost ieri apa marii. :)). Da, toti fusesera la plaja din doua motive sau poate chiar trei: apa marii e calda in perioada asta(unii ziceau ca a fost calda altii ziceau ca a fost rece; parerea mea-m-am bagat ieri in apa pana la genunchi dar nu din cauza temperaturii apei, care era in jur de 20 de grade ci din cauza vantului rece care batea exact pe mal, astfel incat te racorea el, nu mai doreai sa te racoreasca si marea…), soarele arde atat cat trebuie, e placut sa stai la plaja chiar si la ore de pranz, plajele imense sunt doar ale gotlandezilor din nou, turistii au plecat, sezonul s-a inchis de o saptamana…doar cativa turisti de extrasezon mai sunt rataciti pe ici pe colo…

Azi o zi frumoasa de vara din nou, vara nordica :). Vantul nu bate aproape deloc si mi-e ciuda ca nu a fost ieri asa…ce baie buna faceam! Dar cineva tot s-a bucurat ieri de apa si s-a balacit pana i s-a facut pielea gaina, mai mult pentru ca ccc costumul s-a udat si vantul il facea racoros de-a dreptul. Dupa plaja am urcat pe o coasta ca sa vedem imprejurimile, am colindat prin padure, am vazut limacsi negri si lunecosi, am ascultat pasarele si am ajuns din nou la o plaja(da, ati ghicit! aici toate drumurile duc spre plaja :)) ) unde am cautat si gasit fosile in lumina si caldura blanda a soarelui la apus.

Pentru inceput balaceala Silviei:

Apoi de sus de pe coasta:




Un cuplu care sarbatorea ceva sus pe culme ;).

Ce-i invidiez eu pe locuitorii acestor blocuri…au mereu marea in fata ochilor!

Si daca va intrebati…da, Diana iar a fost cu o prietena, s-au distrat impreuna…iar eu am fost fotograf ca de obicei ;).

6 comments on “vara lunga

  1. Ce postare frumoasa…si fotografiile sunt asa de pline de liniste si calm….foarte mult imi plac!
    Ovi si-a lasat barba?

  2. Da Ano, Ovi si-a lasat barba…e asa schimbat! Io tot il intreb cat are de gand sa o mai tine…iar azi dimineata il intrebam daca asa arat si eu de schimbata cand ma vopsesc pe par si e alta culoare ;)…asa ca sunt si eu rabdatoare, ca si el a fost :)).

  3. Am vazut pe zana mica in apa si e tare dulce cu clamele ei in par, la care vad ca nu renunta!
    Iar la Ovi chiar nu privisem in detaliu, noroc cu comentariul Anei. :)) Pare mai sobru, nu?

  4. Ani, asa e…Silvia e tot cu agrafele in par. Nu vrea sa taiem bretonul si asta e…;).
    Ovi pare mai sobru si mai dur, dar parca ma obisnuiesc acum…

  5. frumos… frumos… frumos… mmmm… :))

  6. Multumesc mult svea!

Lasă un răspuns

