2 comentarii

pomisori si frezii

Prima data am sa va arat niste pomisori feng-shui primiti cadou de la o prietena draga. O prietena pe care am cunoscut-o initial virtual, apoi personal si am continuat sa tinem legatura pe forumul DC si prin emailuri. O fata inimoasa, care face torturi minunate, o mamica dedicata baietilor ei, o femeie frumoasa si gospodina, o sotie despre care sunt sigura ca sotul ei are numai cuvinte frumoase. Otilia are maini de aur si pentru ca nu poate sta locului cand pruncul cel mic doarme, creaza pomisori feng-shui, dintre care 2 se afla acum la mine acasa. Iata-i!

Multumim mult Otilia, inca o data.

Iar acum ii ofer cu mare mare drag Mariei de Alina de ziua ei de nume, freziile din ghiveciul meu, care au inflorit deodata cu freziile din gradina ei 🙂 probabil ca nu intamplator ;). O imbratisare calda de toamna timpurie tuturor Mariilor din blogosfera carora le ofer cu drag aceleasi frezii(Maria Alinei are insa intaietate). Sper ca se simte mirosul imbatator pana la voi, nu-i asa? 😉

PS. Uite ca nu stiu sa pun text intre fotografii…ma poate ajuta cineva?

2 comments on “pomisori si frezii

  1. Frumos aranjamentu,seamana cu unul real!Nu ma asteptam sa fie facuti din sarma 🙂
    Frumoasa si frezia!

  2. Multumiiim! 🙂 Am scos un pic nasul afara si am simtit mirosul. Cred ca venea tocmai dinspre Suedia! :))

Lasă un răspuns

