11 comentarii

09.09.09

Data de azi…arata frumos, nu? 🙂

11 comments on “09.09.09

  1. Ihi….faina…iti dai seama ce de matanii si slujbe au fo’ azi pe la biserici?Lasand la o parte sarbatoarea de azi,dar io-te-te ce numar semnifica intoarse….hahahahahahaaaaa…..:)))))

  2. Chiar nu am observat asta! Eu am avut o zi cumplita astazi la servici, ceva gen „666”- cred ca de aici mi se trage felul asta „sucit” al meu…

  3. @ano, chiar fura slujbe pentru asta? sau doar pentru sfanta zilei? Hahaha, chiar ca e haios mai, io nu m-am gandit sa le intorc! Tzuk

    @ysy, imi pare rau ca nu ai avut o zi buna, sper ca seara sa fie altfel. Te imbratisez

  4. E si mai fain pentru cei care implinesc 9 ani azi :))

  5. cica azi iar trebuia sa fie sfarsitu lumii:D i-au incurcat aia de la cern ca nu le functioneaza acceleratoru’:)))

  6. Asa-i sisteru’ chiar ca e fain 🙂

    Cristian, mi-a placut cum arata asa cu rosu titlul la mine pe blog 🙂

    papadie, am auzit si eu ca era programat ceva…deh, au ratat! 😉

  7. LA MULTI ANI, Silviucai!!! Sa creasca tot mai frumoasa, mai isteata si sa aiba noroc cu carul in viata, sa va bucure inimile!!!

  8. Alina, multumim muuuuuult de tot! Ai fost tare rapida 😉

  9. Buey,Miha…pe 9 septembrie e ziua Silviei?Parole?
    Mea cilpa,dar io nu am stiu…fa si tu anunt mare,mamico,sa stie tot poporu’ uituc…
    Pai pup si eu Silviuta mititica si dulce,ii urez LA MULTI ANI! si bafta maxima la scoala!
    Si sambata sa fie un party pe cinste!:))

  10. Ano draga, azi e ziua Silviei. Alina a fost harnicutza si a felicitat-o aici. Am pus o postare noua, de ziua ei, azi dimineata.
    Multumim de urari, sa vi se intoarca inzecit.

Lasă un răspuns

