16 comentarii

In cautarea Morganului pierdut

Oricat am vrut sa scriu pana azi, n-am putut…Am facut orice, mai ales am lipit afise si am umblat pe strazi si in paduri in cautarea lui. Pana acum de cate ori voiam sa scriu, lacrimile mi se innodau in barba. Ca sa nu ma vada copiii, plangeam in baie. Azi am doar un nod in gat. Dupa inca 2 zile de sperante…spulberate.

Firul evenimentelor: duminica trecuta a fost prima noapte cand Morgan n-a venit acasa. L-a adus prietena Dianei la 7 dimineata, l-a gasit miorlaind la ea la usa. N-a gasit casa…a fost un semnal de care trebuia sa tinem cont, numai ca ii placea atat de mult afara…
Joia trecuta, ziua Silviei. Dimineata mergeam la scoala(Morgan iesise la 7 din casa) cand ne-a vazut Morgan de undeva si s-a luat dupa noi. Ca un catelus. Eram putin in intarziere, copiii mergeau la teatru si trebuiau sa ajunga la autobus, nu m-am putut intoarce cu el. A venit dupa noi mult, ma gandeam ca vine pana la scoala si de acolo il aduc eu acasa. S-a pierdut prin niste ierburi inalte in care s-a bagat de frica unor biciclete. Cand am venit inapoi l-am recuperat si l-am adus acasa. Dupamasa am plecat dupa Silvia la scoala. El tocmai iesise afara si s-a luat dupa mine. L-am adus inapoi in casa, i-am zis mamei sa-l tina putin si am plecat. Ea l-a lasat afara dupa vreo 5 minute in fata casei(eu am plecat prin spate). De atunci nu l-am mai vazut…
Avea la gat curelusa cu un medalion cu numele, adresa si numar de tf…De aici parca suntem intr-un cerc care nu vrea sa se inchida si parca ghinionul e cu 5 minute inaintea noastra…
Vineri la ora 18.30 cineva il suna pe Ovi pe mobil, el nu aude si nu raspunde. Nu stiu de ce nu au incercat si pe fix, cred ca eram acasa…Peste o ora suna iar si atunci Ovi aude si raspunde. 2 baieti il anunta ca l-au avut pe Morgan acum o ora cand sunasera, dar ca i-au dat drumul. I-au pus inapoi la gat curelusa si medalionul…Am fugit intr-un suflet sa-l cautam, l-am strigat…nimic…am sperat ca va ajunge la altcineva si ne vor suna. Pana duminica nimic…Ovi a facut afise cu poza lui si cu numere de tf…le-am afisat in muuulte locuri, peste tot pe o zona destul de intinsa. Vineri niste fete il vazusera in curtea scolii…Am stat cu ochii si urechile pe telefoane, am umblat zilnic de cate 2-3 ori pe zi dupa el, peste tot pe unde fusese vazut si am intins raza de cautare mult…nimic. Marti dimineata o femeie il anunta pe Ovi ca l-a vazut la o casa de copii spciali, autisti, ne da adresa. Aseara am mers intr-un suflet acolo, e la 10 minute de mers pe jos, in apropierea scolii. Femeia care era de serviciu ieri, nu-l vazuse, Morgan plecase luni si nu venise inapoi. Ea nu a lucrat cateva zile. Dar primise informatii de la colegii care fusesera in we ca o pisica care corespundea semnalmentelor a stat la ei si a dormit la ei. Nu stiu de ce nu au sunat, cei care l-au avut acolo…daca avea sau nu medalionul la gat nimeni n-a stiut sa-mi spuna…M-au incredintat ca vor suna degraba daca reapare. Nimic. Azi dimineata am fost iar la ei. Erau mai multi din personal si au confirmat cei care au lucrat in we si l-au vazut, ca el a fost…dar a plecat luni. Nu s-a intors. Azi am facut alte afise, am marit raza de cautare din nou…Ovi a anuntat si la Politie, o sa punem si in ziar un anunt…am cercetat si netul…

Multi au zis ca e posibil sa fi ajuns la cineva care sa nu vrea sa ne sune, sa vrea sa il tina…trist. Azi am fost deja de 2 ori sa-l caut prin curti, poate intamplator dau de el. Am mai lipit afise, dar sperantele parca sunt tot mai putine. Ieri a implinit 5 luni. E un pisoi neastamparat si tot ce sper esta ca nu sufera, pe oriunde ar fi. Desi il vreau cu disperare acasa. Nu numai eu. Fetele spun de cateva ori pe zi:”Mi-e dor de Morgan!” „Vreau sa vina Morgan acasa!” si eu ma simt atat de neputincioasa…

Lipsa mea de pe blogosfera nu e intamplatoare asadar si va mai dura. Nu stiu cat. O vreme.

16 comments on “In cautarea Morganului pierdut

  1. De obicei pisicile se intorc destul de repede acasa. Morgan poate are o fire mai vagaboanda:-) Cautati-l mai ales prin zone cu iarba inalta, copaci. Noi ne invecinam cu padurea asa ca iti dai seama ca am facut febra musculara la ceafa cautand pisica prin copaci. Pana la urma s-a intors singura.

  2. Of imi pare rau,sper sa-l gasiti totusi.Stiu cum e,si eu am avut o pisica in ro 7 ani si cind m-am mutat aici a disparut…Sper sa vi cu vesti bune totusi

  3. Mihaela, sper sa-l gasiti pe Morgan! Cred ca fetele sunt triste, normal, ca sunt… Of, imi pare rau…

  4. @papa, si la noi e pliiiin de paduri in jur. Intr-una care a mai mica l-am cautat, dar e plin de ferigi inalte, mi-e mie frica sa ma bag intre ele. In cealalta am trecut doar pe carari, dar sa stii ca pe sus nu m-am uitat…am sa ,erg maine. Acum e Diana sa-l caute, e ora la care se aduna pisicile la casele lor…da de apare si el pe la casa aceea unde si-a petrecut we sau prin zona…
    Dupa cata vreme s-a intors singura? Era matura deja? Ca mie asta imi e, ca el e prea mic ca sa gaseasca drumul spre casa. Nu e departe, dar ma intrreb cat timp are memorie un vagabond asa mic…

    @florina, imi pare rau de pisica ta…a disparut in Ro sau ai adus-o aici?

    @ileana bine ai venit! da, le e greu fetelor, la fal ca si noua…il aveam numai de 2 luni dar era deja atat de bine instalat in familie…Silvia il considera fratele mai mic al ei.

  5. Miha da a disparut in RO de la etajul 5,nimeni nu stie cum…nu a mai gasit-o tata,desi a cautat-o peste tot.Era o pisica de casa…sigur a murit la citeva zile

  6. Of Florina ce rau imi pare…din pacate stiu si eu cum e acum…

  7. Miha,sincer imi pare rau ca Morgan a plecat de acasa…poate se va intoarce…eu asa cred….
    Sincer,sper din suflet,ca cine l-a gasit si il tine sa aibe constiinta si sa il dea inapoi si macar sa il trateze asa cum trebuie….

  8. Poate vei reuşi să găseşti animăluţul… Tare mult m-aş bucura…

  9. Ana, mutumesc de suport. Eu sper ca cine il gaseste sa nu il tina…aici poate sa il duca la Politie(unde deja am dat anunt), la Katthem(casa pisicilor pierdute sau abandonate) sau sa dea anunt in ziar. Orasul nu e mare, teoretic nu ar trebui sa fie greu sa dai de stapanii unei pisicutze pierdute. Doar sa vrei. Anunturi am pus si la magazinul supermarket cel mai mare din oras, unde merge cam toata lumea…Inca speram si noi, nu stiu pana cand putem spera. Nu ca s-ar intoarce, nu cred…cred ca e prea mic sa gaseasca drumul spre casa si nu stiu ce memorie au pisicile la 5 luni, nu stiu…Cat a stat in jurul casei a fost Ok, statea 2-3 ore si ori venea singur ori il strigam si venea. L-am mai cautat in cateva randuri si l-am gasit in zona. Acum insa parca ccc cautam acul in carul cu fan. In fiecare zi plec plina de speranta in cautarea lui si ma intorc fara nici una…e cumplit!

  10. Cristian, multumesc mult pentru gandurile tale. Si noi ne-am bucura, ce mai…am fi cei mai fericiti din lume!

  11. Imi pare rau ca treceti prin asta. Am avut si eu parte de o experienta de genul asta, dar s-a intors singur acasa. Inteleg foarte bine prin ce treceti. Mult curaj si … rabdare! Se va intoarce, ai sa vezi! Va pup si va imbratisez cu drag!

  12. @irina…chiar ai trecut si tu prin asta? Ce bine ca s-a intors pisica voastra…Eu nu prea mai sper pentru ca e mica, e pui…stiu si eu? A ta era matura deja?
    Intoarcem pupicii si imbratisarile cu la fel de mult drag.

  13. Vai Salmi, habar nu am avut! Imi pare extrem de rau, sufar cu tine… Eu in Ro am un catel, care s-a pierdut si el o data (l-am gasit insa) asa ca te inteleg perfect… Din ce spun si fetele mai sus, pisicile se intorc de obicei. O zbughesc ele si se intorc dupa un timp. Si suedezii in general stii doar ca sunt de buna credinta, daca il gasesc si are medalionul la gat, ei vor suna. Nu pierde speranta… sunt alaturi de tine cu gandul si sper ca Morgan sa revina acasa.

  14. Of, mai Miha, sper sa-l gasiti, tare dragalas era! Mie mi s-a rupt inima cand a trebuit sa-mi las motanul meu portocaliu in tara, cand am plecat. Va tin pumnii sa-l gasiti!

  15. Pisica noastra s-a intors in 24 de ore. DAR
    -Marina era deja o pisica matura
    -nu iese niciodata afara. se limiteaza la balcon

    Ea de fapt nu a vrut sa plece dar a ochit o vrabiuta si a sarit peste balcon.

    Morgan fiind mititel e bine sa-l cautati. Nu trebuie sa te bagi in ferigi si tufisuri dupa el. Cand il cauti ia cu tine o punguta cu mancare uscata si agit-o sa faca zgomotul ala specific si daca el e pe acolo o sa dea, cu siguranta, un semn.

  16. Abia acum am citit postul şi mi-au dat lacrimile… Şi pisica fratelui meu a dispărut de două ori, sărind de la etajul 7 şi, de fiecare dată, miraculos, nu a păţit nimic şi au regăsit-o. Şi eu sunt posesoare de animăluţe cu blană, ce fac miau, din păcate, le simt dorul rău acum, dar nu le lăsam niciodată pe afară, tocmai pe motiv că ar putea să nu se mai întoarcă. Ştiu şi eu cum e să-ţi dispară motanul, că şi al meu a dispărut, la fix o săptămână după ce l-am găsit, mititel, tomberonar, la mine pe preş. Într-o săptămână reuşise să ne intre la suflet, încât am luat la scotocit fiecare apartament la rând, din blocul cu care aveam peretele la balcon comun. Fugise, mititelul, când eram la dentist, în balconul vecinului, iar el, deşteptul, să nu zic altfel, nu i-a dat prin cap (sau poate a fost răutate) că la etajul 2 nu avea cum să aterizeze un pisoi, decât prin crăpătura balconului vecin. Ne-au luat câteva ore bune să-l găsim, până la urmă, într-un colţ plin de păienjeni, la parterul blocului vecin. Ce bucurie a fost pe noi! Aşa că ştiu cum e să-ţi pierzi comoara cu blană 😦

Lasă un răspuns

