17 comentarii

o poveste obraznica

Va las si pe voi sa va distrati:

Asta a fost cel mai obraznic lucru!:

DSCF7015

Totul a inceput intr-o zi cand cartita si-a scos capul din gaura sa ca sa vada daca soarele a rasarit. Ceva lunguiet a aterizat direct pe capul saracei cartite.
DSCF6995

„E cel mai obraznic lucru!” a mormait cartita. „Cine sa fi fost? Si exact in mijlocul capului!” S-a uitat imprejur furioasa, dar oarba cum e nu a putut descoperi pe nimeni in apropiere.
DSCF6996

„Tu ai facut asta?” a intrebat porumbelul care zbura pe acolo.
DSCF6997

„Oh nu, cum poti sa crezi asta?” i-a raspuns porumbelul. „Eu fac asa!” Si slask a aterizat o bucata alba pe pamant, exact in fata cartitei, incat l-a si stropit pana sus pe un picior.
DSCF6998

„Tu ai facut asta?’ l-a intrebat cartita pe calul care pastea pe camp.
DSCF6999

„Oh nu, cum poti sa crezi asta?” i-a raspuns calul. „Eu fac asa!” Si duns se prabusesc 5 bile mari si rotunde de balegar exact in dreptul nasului cartitei. Ce multe! gandi ea.
DSCF7000

S-a dus apoi la iepure. „Tu ai facut asta?” l-a intrebat cartita.
DSCF7001

„Oh nu, cum poti sa crezi asta?” i-a spus iepurele. „Eu fac asa!” Si ratatata! Cincisprezece bilutze mici si tari au venit in cadere si au aterizat pe pamant. Cartita a reusit sa se salveze printr-o fuga rapida.
DSCF7002

In apropiere statea capra visatoare. „Tu ai facut asta?” a intrebat-o cartita.
DSCF7003

„Oh nu, cum poti sa crezi asta?” i-a raspuns capra. „Eu fac asa!” Si imediat au cazut in iarba un sir intreg de bucati de culoarea ciocolatei.
DSCF7004

Pe pasune statea vaca si rumega. „Tu ai facut asta?” a intrebat-o cartita.
DSCF7005

„Asta mica? Sigur ca nu! Eu fac asa!” i-a raspuns vaca. Si klafs! a cazut o balega brun-verzuie in iarba. Acum a inteles cartita ca intr-adevar vaca nu putea fi vinovata.
DSCF7006

S-a hotarat atunci sa intrebe porcul. „Tu ai facut asta?”
DSCF7007

„Oh nu, cum pot sa crezi asta?” i-a raspuns porcul. „Eu fac asa!” Sprut! Si o gramajoara statea in iarba. Cartita a fost nevoita sa se tina de nas.
DSCF7008

Doua muste negre stateau si rontaiau fiecare pe mingea ei de balegar. Ele ma pot ajuta, s-a gandit cartita. ” Stiti cine a facut asta?” le-a intrebat ea.
DSCF7009

In secunda urmatoare s-au asezat mustele pe capul cartitei. „Hmmmm, sa vedem…” au zumzait ele. „Asta ar fi putut face…UN CAINE.”
DSCF7010

Un caine intr-adevar! In sfarsit stia cartita cine a facut asta. Si a plecat direct spre…
DSCF7011

Hans-Henrik, cainele de paza!
DSCF7012

Repede s-a grabit cartita sus pe acoperisul custii cainelui. Si pling! a aterizat o bucatica mica si neagra in mijlocul capului lui Hans-Henrik.
DSCF7013

Fericita si multumita cartita a disparut in gaura sa.
DSCF7014

LE
Cartea e scrisa original in limba germana si are titlul: Vom kleinen Maulwurf, der wissen wollte, wer ihm auf den Kopf gemacht hat. E scrisa de Werner Holzwarth/Wolf Erlbruch
Daca se pricepe cineva la germana, imi poate traduce titlul?

17 comments on “o poveste obraznica

  1. Hahahahaaaa….ce m-am distrat!Super faina povestea despre caca…:)))))Ce deschis la minte trebuie sa fi ca sa editezi si publici astfel de povestioare,foarte educative si interesante,pentru copilasi…
    N-am cuvinte!
    Mi-a placut mult!

    • Ano sa o citesti si copiilor, eu m-am distrat cu ele cand am citit! Autorii sunt nemti, cartea e tradusa in suedeza. Uite ca asta am uitat sa trec la postare. Am sa o fac acum.

  2. 🙂 tare interesanta 🙂 daca aparea in Ro asa ceva deja era pe la toate televiziunile si se discuta de ea si in parlament 🙂

  3. Chiar daca nu am sunat la usa, eu tot am mai venit in vizita la tine. Felicitari pentru VG+ obtinut si mult succes la urmatoarele teste. Tinem pumnii si dorim din tot sufletul rezultate pe masura.
    Despre faptul ca profesorii nu discuta decat in particular cu parintii despre copii, mie mi se pare nemaipomenit, desi este un lucru normal. Profesional si de bun -simt. Ma bucur ca Silvia este incantata de scoala si asteptam poze cu desenele Silviei. Am vazut ca este foarte talentata la desen. Diana, cred ca are un an mai plin, dar invata lucruri interesante,ii doresc din tot sufletul succes.
    Sunt atat de frumoase amandoua…
    Povestea cartitei e faina, „mare-caca” a devenit subiect de poveste, am sa-i arat si Stefaniei.
    Va pup pe toti cu mare drag si am sa mai vin … daca ma mai primiti.

    • Multumesc mult de tot pentru urari si felicitari si pentru laude, ma simt asa micutza cand citesc, parca e vorba de alte fete nu de ale mele…;).
      Sigur ca te primesc aici, oricand. Usa e deschisa pentru tine oricand, doar impinge-o si baga capul ;). Te imbratisez cu drag, o zi frumoasa tie si frumusetilor tale.

  4. foarte tare! n-am prea inteles de ce si cartita trebuia sa plateasca cu aceeasi moneda. dar in rest, super!

  5. Iata-ma-s:

    Mot a mot ar fi ceva de genul: De departe cel mai nerusinat

    dar nu prea are nici un chichirez

    asa ca:

    Si din cerul plin de soare a cazut un caca mare
    Eco palarie din caca de caine
    Blestem de cartita: Caca (eco) palarie la tine-n cap sa fie!

  6. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa acum m-am prins ce titlu voiai:-)))

    De la cartita cea mica care voia sa afle cine i-a copt-o
    (oricum o dai tot iese de-o cacaofonie. mot a mot e: De la mica cartita care voia sa stie cine i-a facut in cap)

  7. Super tare….am ras cu lacrimi…multumesc ca ai postat-o..chiar ma gandeam ca poate ai uitat ca te rugasem!
    Frate, sunt incredibili!
    Pupici

  8. eu nu stiu germana dar google zice ca inseamna: „From the little mole who wanted to know who made it on the head”
    Oricum mi-a placut povestioara…

  9. Hej! Nu ti-am spus , dar am facut rost de povestea asta in franceza acum vre-un an si jumatate. Le-o citesc copiilor din cind in cind . Ii distreaza teribil. 🙂

Lasă un răspuns

