5 comentarii

Europa ieri si azi

Nu, nu voi vorbi despre istorie sau geografie, cum v-ati astepta citind titlul…ci despre muzica.
Sunt sigura ca cei mai batraiori asa ca mine 🙂 isi amintesc cu drag de tineretea lor in care canta formatia Europe si pe care o ascultam in topurile Europei Libere sau cei mai norocosi pe cate o caseta la casetofon. Turnee, concerte? Nu, nu era in programul nostru ai acelor ani. Cel putin eu puteam sa ascult muzica straina ai acelor ani doar serile de sambata si duminica, in timp ce faceam probleme la mate, fizica sau chimie, pregatindu-ma pentru admiterea la facultate. Ma stimulau de minune melodiile auzite cu intermitentele date de bruiajele comuniste. Asta a fost ieri:

Azi Europe face un nou turneu. Mai intai in Germania, apoi in Scandinavia si apoi in Europa. In martie ajung chiar si in Japonia…I-am vazut intr-o dimineata la televizor, mama ce frumos vorbeau in suedeza ;). Eu care credeam ca ei stiu si vorbesc doar engleza, ca doar asa ii auzisem atatia ani…Au scos un nou album, heavy de tot, insa am gasit si o melodie asa mai usurica…

Melodia e dedicata si inspirata din faptul ca baietelul lui Joey Tempest implineste 2 ani curand.

Si pentru cei care inteleg suedeza sau sunt doar curiosi sa ii auda vorbind, iata:

Va vine sa credeti ca au trecut 29 de ani de cand canta? hehehe, ce vremuri!

5 comments on “Europa ieri si azi

  1. Vai ce bucurie mi-ai facut, mi-a placut si-mi place muzica lor. Ar fi grozav sa vina si pe la noi, sigur m-as duce la concert.

  2. Am multe amintiri legate de această formaţie şi, chiar dacă nu a fost pe primele locuri în preferinţele mele, rămâne o trupă de referinţă… Mi-a plăcut întotdeauna rockul un pic mai dur, gen Metallica sau Maiden…

    • Oh Cristian, n-as fi zis ca iti place genul heavy metal! E o surpriza placuta sa aflu asta. Mie imi placeau in tinerete, dar asta nu atat de dure, deci Europe erau in topul meu ;). Metalica mi-a placut dar mai mult baladele, iar Iron Maiden nu prea am ascultat…erau putini mai grei decat digeram eu ;).

Lasă un răspuns

