8 comentarii

din nou la film

Va spuneam in martie ca am fost la prima parte a ecranizarii trilogiei Millenium scrisa de Stig Larsson(Barbati care urasc femeile). Azi am fost la partea a 2-a, tot cu prietena mea poloneza. Nu am citit cele doua carti, insa am citit ca au aparut in Ro deja, iar cea de-a treia carte e si ea in librarii. Daca le gasiti, cumparati-le si cititi-le, merita. Colega mea poloneza a citit cartile inainte de a vedea filmele si ca de obicei, filmul e sub nivelul cartii. Eu am in biblioteca al 3-lea volum in suedeza, dar filmul va aparea in cinema in noiembrie, deci nici o sansa sa citesc cartea la cat de incarcata sunt de la scoala.
Asadar, filmul al 2-lea se numeste „Flickan som lekte med elden” adica „Fata care s-a jucat cu focul” si puteti vedea trailerul mai jos. Nu stiu cand va ajunge in alte tari dar daca il veti vedea ca e in cinematografe, vi-l recomand si pe acesta ca si pe primul-Barbati care ursac femeile-cu cea mai mare caldura. Acesta al doilea mi s-a parut chiar mai bun decat primul. Sunt acum curioasa cum va fi al treilea…dar voi vedea peste 2 luni. Va tin la curent! Pana atunci, va las in compania trailerului:

8 comments on “din nou la film

  1. Acțiune, merită văzut.

    Mulțumim pentru informații.

    Merg pe la camere, dar nu înainte de a-ți ura o zi minunată !

  2. Interesant… Sper să reuşesc să îl văd. Mă bazez pe cronica făcută de tine…

    • Cristian, daca iti plac filmele de actiune, cu vorbe putine si cu inteles din context, stil suedez, iti recomand filmele cu caldura. Numai sa ajunga in Ro…daca nu, citeste cartile.

  3. eu nu am reusit sa vad nici unul dintre filme. nici cartile nu le-am citit. o sa imi fac timp sa le vad…

    apropo, tu locuiesti in Visby? pe Gotland?

  4. oooh, am inteles ca e frumos acolo. Eu stau in continuare in sud, dar sper sa ma mut cat mai curand in alta parte.
    oricum spor la scoala…

    • Da, e foarte frumos…acuma depinde ce iti place. cand eram mai tanara voiam neaparat sa stau in orase mari, aglomerate. Acum imi place sa merg sa le vizitez si sa revin acasa…aici pe Gotland, la calm, liniste, lume putina si care se cunosc intre ei…de fapt asa am trait mereu, in orase mici ci in Ro. Doar visam la orase mari…

      Multumesc, spor si tie!

Lasă un răspuns

