16 comentarii

joaca cu apa

Nu v-am mai povestit de ceva vreme de cel de-al 5-lea membru al familiei, membrul blanos ;). N-am scris pentru ca e cuminte, sta acasa si iesim cu el numai cu lesa. Mi-e mila de el pentru ca ii place afara, ar sta sa se nebuneasca primprejur, sa se catere in copaci si sa se ascunda in tufisuri ca sa pandeasca ccc cate o frunza ruginita purtata de vant…Dar am hotarat-noi astia neblanosii-ca e probabil prea mic pentru o lume atat de mare si ca iarna si-o va petrece asa. Apoi in primavara, castrat si adult, il vom lasa din nou sa incerce lumea liber. Speram sa nu ne faca surprize, dar pana atunci mai e.
Si cum casa e mare si la dispozitia lui acum vreo 23 de ore din 24, mare parte din ele singurel acasa, curios ca un motanel cum e, s-a jucat putin cu apa si i-a placut. De atunci mereu se urca in chiveta si trebuie sa dam drumul la apa sa repete experienta. Iata-l!

16 comments on “joaca cu apa

  1. Hahahahahahaaaaa….ce fain esteee!Ce misto se joacaaa….Cred ca as putea sa-l privesc minute in sir fara sa ma satur….cred ca e o incantare si o relaxare sa-l priviti jucandu-se!:))))))

    • Daaaa, si noi ne distram de el, e haios rau cand il apuca joaca. sare si la mainile noastre, la picioare…nu mai spun ce face cu jucariile!

  2. Al cincelea membru al familiei este… delicios!!!

  3. Cel mai draguţ motanel din lume, pacat ca o sa-si piarda „bilutele” 😦 :))

    • Ah Ninu, nu putem sa-l lasam cu bilute, va vagabonda mai ceva decat pana acum…si asa vad ca vagabondajul ii e in sange ;). Pe aici lumea castreaza animalele, ca sa fie mai simplu cu ele. Numai cine are rabdare cu un animal in casa care sa ii fete sau sa isi marcheze teritoriul si apoi sa spele covoare nu le castreaza. E complicat…stiu ca e pacat. Dar e mai bine pentru toti.

      • Vaaaai cat e de dragut!!! Foc de dragut! Cat despre pierdutul bilutelor, si eu, foarte multa vreme, nu am fost de acord cu castrarea animalelor, apoi, am fost obligata de circumstante si cand am vazut ce favoare mi-am facut si mai ales ce bine ii e si animalului in cauza, mi-am schimbat total parerea! Daca animalul sta numai in casa, e foarte bine ca nu te suprapopulezi si nu stai sa cureti ca disperata dupa el; daca animalul e liber, il feresti de bataile dintre motani pentru femele; daca e femela, o feresti de suprapopulare; prefer sa vad un animal castrat decat sa aud despre pui inecati. Deci cum ai privi, tot bine le faci, chiar daca noi, ca oameni milosi, avem impresia ca le facem rau. Nicidecum!

        • Asa e, si eu il plangeam pe saracul Morgan ca il castram, dar pana la urma am luat hotararea asta pentru ca ai perfecta dreptate…e si spre binele lui si spre al nostru. Pentru ca nu vreau sa vina acasa dupa o saptamana de vagabondat dupa pisici si batut de alti motani, mieunand apoi pe la usi si stropind cu urina prin casa.
          Noi mai asteptam pana prin decembrie sau ianuarie, veterinarul ne-a spus ca dupa 6 luni implinite(Morgan le implineste in 15 luna asta) dar am citit alte pareri ca e cat mai bine catre un an, ca sa fie matur.

  4. exact asa facea si motanul meu portocalist. si rodea o periuta de dinti, pusa special pt el intr-un colt la baie. 🙂

  5. E simpatic motanelul! 🙂

Lasă un răspuns

