10 comentarii

Literatura

In primul rand va multumesc pentru urari, ganduri si vorbe de incurajaare, nu am apucat sa raspund la toata lumea asa ca am ales sa fac un post nou.

Azi dimineata cand am deschis emailul am gasit asta de la prof:
Hej, du fick MVG- på prov I i litteratur.
Fredrik

Asa ca vin si dau de baut la toata lumea!
Azi am avut si oralul, iar proful m-a primit cu felicitari pentru Herta Muller. Nu va spun cum a crescut pipota in mine…Testul a trecut apoi usor, am turuit vreo 15 minute, apoi proful mi-a cerut informatii despre Cluj, pentru ca nepotul lui(baiatul surorii) a intrat in programul care scolarizeaza medici pentru Suedia in Romania, majoritatea fiind la Cluj. Va trebui sa invete si romana :). Inca o bucurie sa vorbesc despre dragul meu Cluj, locul unde am copilarit vacante si apoi am trait 5 ani de zile studentesti.

Inca sunt la scoala, am de citit pentru ora de suedeza, vreau ca saptamana viitoare sa dau si urmatorul test de literatura, ca sa am apoi timp de testul national din 18 noiembrie. Si de restul punctelor din programa.

Gata, am fugit, am intalnire cu literatura universala! 😉

10 comments on “Literatura

  1. Cat de mult ma bucur pentru tot, tot ce-ai scris tu aici.
    Felicitari! O mie!

  2. Spor la treaba! Tin pumnii sa iasa totul bine:)

  3. Stiam eu! Mult curaj in continuare!
    Pup!

  4. Bravo, asta da veste frumoasa. Spor la invatat ca sa te descurci tot asa bine si la restul. Pupici multi de la noi si … iti tinem pumnii! 🙂

  5. Felicitari si bafta multa in continuare!
    Si pe mine m-a incantat Nobelul pentru literatura

  6. Waw,felicitari pt MVG..esti tare:)

  7. bravo mihaela, bafta multa in continuare!!!

  8. Multumesc mult de tot, va pup pe toate! E abia inceputul(testelor), dar e unul bun. 😉

  9. bv, felicitari. ti-am spus ca vei reusi!

Lasă un răspuns

