2 comentarii

melodia de sambata

Ca sa ramanem incantati in continuare de limba suedeza si pentru ca stiu ca adrei_bell ii place Kent(si mie la fel de mult), o melodie care atunci cand o aud ma intoarce in prima mea toamna suedeza.

2 comments on “melodia de sambata

  1. Faina melodia … desi nu inteleg ce zice. da am incredere ca nu ma injura, :)).. si banuiesc ca e super si limba Suedeza, eu din pacate am avut posibilitatea sa „vad” cum e doar limba Maghiara, din Suedia nu am avut nici o prietena 😦

    • Nu, nu injura :)). In suedeza injuraturile sunt atat de frumoase, nici pe departe grotesti ca in romana sau maghiara ;). Pe bune!
      Uite ca ma ai acum pe mine prietena virtuala, daca esti de acord. O duminica frumoasa!

Lasă un răspuns

