10 comentarii

America’s got talent

Aseara tarziu, o intamplare…m-am pus in pat sa dorm si am dat drumul la TV…Ovi era jos in living, intamplator uitandu-se la aceeasi emisiune. Nu, nu o urmarim decat ocazional. N-am stiut ca e din 2008, credeam ca e dina nul asta…am sarit din pat si am coborat la Ovi sa le vedem impreuna pe cele de mai jos:

Tiii, ce poate face ridicolul! VEDETE!

Ceea ce am gasit mai departe pe net azi, este evolutia lor in semifinala, se pare ca din ridicol in mai ridicol…dar in fine…

Oare sunt eu deplasata? Oare ar trebui sa ne mandrim cu ele? Poate ca da. Nu sunt multi care au tupeul lor, tupeu care te impinge uneori in sus, acolo unde vrei sa ajungi chiar daca nu ai altceva decat TUPEU! Se pare ca e destul si asta cand vrei sa ajungi cu adevarat cineva, nu-i asa?

Oricat incerc sa ma conving ca au talent sau voci, nu pot! Ascultati-le daca mai rezistati:

10 comments on “America’s got talent

  1. Buna. Nu stiu daca ai vazut filmuletul in care sunt imbracate intr-un costum gri, acolo sa vezi ce ridicole sunt…cum se tavalesc pe jos si ce isterice sunt. Iar ele, pe langa faptul ca nu au voce(ele cred cu tarie ca au dupa cum ai vazut), mai sunt si toante. Cum sa te comporti asa cand aia iti zic in fata sa te duci acasa ca esti varza? Si ce e mai grav, ne reprezinta!!! PENIBIL

    • Simona, bine ai venit! Nu, nu am vazut decat clipurile pe care le vezi pe blog…am dat intamplator peste ele, cautand sa postez „reprezentarea” de aseara de la tv. Ma duc sa mai caut…Deci penibile, nu? Bine ca nu numai eu le vad asa…

  2. Oh, Mihaela sunt de-a dreptul penibile! La vremea cand au participat, au fost comentate prestatiile lor la stiri, in diverse emisiuni si-n ziare, dar desigur la modul negativ. Nu!!! E clar ca asa ceva nu ne poate reprezenta si nici nu ne putem mandri cu „mandretele” astea de surori.

  3. Miha, am avut ocazia sa le cunosc …si pe mama lor. Nu stiu cat sunt ele de vina…de mici li s-a inoculat ca sunt mari vedete si mari talente…sarita de pe fix este mama din dotare (la modul cel mai serios!). Cum sa nu ajunga la varsta asta si sa nu-si dea seama cat sunt de penibile? isi dau, dar din pacate, nu stiu sa faca altceva si tot continua prosteste in ceea ce au fost invatate in mod eronat sa faca…sa incerce sa cante!

    • Da Oana, si eu cred ca mama lor le-a impins sa se creada vedete indiferent de parerea altora…am vazut-o si eu la un moment dat in Ro dupa ce ele au oierdut calificarea la Eurovizion, acum cativa ani…era mai mult decat penibila…

  4. Mie-mi pare rau pentru ele, s-au dus acolo, s-au facut de ras, la vremea aia s-a ras copios si in Romania, cel mai tare ma mira ce obrajor gros au.
    Eh, pana la urma ele s-au facut de ras in State, iar Baywatch ala in Bucharest (parca s-a imbatat p-aci sau confund cu altcineva?)

    • Asa e adra, obrazul lor e tare gros. Baywatch m-a dezamagit ca ii sclipeau ochii dupa ele, daca nu era asa, nu treceau de calificari. Nu stiu din pacate incidentul de la Bucuresti…

  5. Da, imi aduc aminte de ziua in care au fost luate la mistor de toate posturile de prin afara.. si prin ziare.

Lasă un răspuns

