14 comentarii

intr-o clipa…

…m-am cutremurat! Ce soc trebuie sa fi avut mama!

14 comments on “intr-o clipa…

  1. NU pot sa cred…fara cuvinte. E de-a dreptul socant

  2. Paralizant…aș spune…

    Mulțumiri de premii…

    Pupici geaninoși peste normă!

  3. valeu! mi s-a facut un gol in stomac…

  4. Da, tocmai am vazut si eu la stiri. Am ramas muta si impietrita, dar bine ca bebelusul nu a patit nimic. Asta e din seria … o secunda de neatentie … ce urmari ar putea sa aiba.

  5. am scris si la Crina – s-a intamplat in Melbourne, din pacate. si din fericire a fost cu happy end.

    • Stiu Alina, spune in stire ce si cum…
      Sigur ca nu mama a fost devina, spune si asta, ca au fost plangeri pentru peronul acela ca e in panta si ingust. Da, daca se termina rau, nu cred ca eram in stare sa pun stirea pe blog…

  6. Da, am revazut acum stirea. Am vazut-o la stiri. Nu pot sa-mi imaginez ce-a simtit biata de ea. Dumnezeu a fost tare bun.

Lasă un răspuns

