14 comentarii

o zi ca oricare alta

Avem 5 zile numai ale noastre, ale fetelor. Vrem sa facem ce fac fetele de obicei cand au timp pentru ele: plimbari, sa culegem frunze de toamna, sa simtim si sa admiram toamna in padure, sa mergem la coafor si la shopping, la prietene la o cafea si sa facem dulciuri in bucatarie. Si am inceput cu sfarsitul, din cauza vremii:urata, ploioasa, mocaneasca…poate s-o indura zilele urmatoare sa fie si soare. Daca nu, asta e…vorba suedezului: nu exista vreme urata, doar haine nepotrivite. Ne vom lua fasurile, pantalonii impermeabili si cizmele de cauciuc si la drum! Insa azi…

Azi a fost zi de muffins…n-am facut de mult, fetelor le era dor. E atat de simplu de facut, incat efortul merita pe deplin. Iata cam cum a fost:

14 comments on “o zi ca oricare alta

  1. Asa pofta mi-a facut azi blogosfera de muffins, incat o sa ma apuc si eu in curand :)) Desi n-am talente de-astea culinare, macar pot sa incerc.
    Vreai su eu o retela, pls.

  2. Bune muffinsurile,la noi saptamina viitoare e vacanta,deocamdata noi nu profitam de ea,decit cind vom merge la scoala

  3. Ce bine arata si cu ce pofta sunt papate. Mi-e pofta si-mi ploua in gura, am sa fac si eu numai ca trebuie sa cumpar formele mai intai. Am vazut si am scris o reteta de muffins de pe euforia.

  4. Da, promit ca in curand imi voi face si eu blogul public numai ca trebuie sa prind putin curaj. Si am sa public reteta cand voi face prajiturelele.

  5. Sau acum, am cautat in caietel si am gasit reteta.
    Avem nevoie de: o cana de iaurt, 2 de zahar, 2 oua, coaja de lamaie, o cana de faina alba, putin praf de copt, o cana de unt topit.
    Se amesteca iaurtul cu zahar, se sparg ouale direct in castron, se adauga coaja de lamaie, faina si praful de copt. Se amesteca cu telul sa nu aiba cocoloase iar apoi se adauga untul topit pentru o aroma aparte. Se pune compozitia in forme si apoi se da la cuptor.
    Separat(optional) se face un sirop din zeama de lamaie si miere(se fierb impreuna). Cand sunt gata se inteapa cu furculita ca sa patrunda siropul bine si cu o lingura se stropeste cu lamaie. Pentru un aspect frumos si elegant adaugam putina coaja de lamaie pe muffins si se pudreaza cu zahar pudra. Se pot consuma si simple fara sirop.
    Pofta buna!!! 🙂

    • Multumesc mult, am notat. Am sa o incerc data viitoare, sunt sigura ca e la fel de buna…mai am o reteta de muffins cu banane de pe site-ul unei prietene virtuale…asa ca vom bucatari de cateva ori muffins. Nu ne plictisim! 😉

      Astept cu drag sa prinzi curaj. Sunt sigura ca ai ce impartasi cu noi. Te pup!

  6. Mmmmm … ce frumos arata si ce aroma vine d ela voi din bucatarie. Ce-mi place ca esti in vacanta si scrii mai des. Te citesc si iti admir pozele cu mare placere!!!

  7. Uau….deci de aici a plecat postarea cu reteta…sincer,fetele tale mi-au facut pofta,asa de cu pofta mananca…:)

  8. Da, Mihaela, de acord cu ce-a scris Ana. Sunt bune de facut reclama fetele tale! Iar prajiturile sunt apetisante rau. N-am o forma pt. ele, dar o sa caut. Retetele le-am copiat si eu. Multumesc! 😉 Noi avem noroc cu bunica; dansa le face lunea cate-o tava de prajituri si le-o trimite copiilor. 😉

  9. Ana, Ani, multumesc mult! Ei pe fete le stiti voi nu numai din poze…;).

Lasă un răspuns

