25 comentarii

hai cu noi!

Am colindat azi prin toamna intre 2 ploi…una ne onorase in cursul diminetii…alta sta sa vina. Am dat o tura prin imprejurimi, Silvia si-a manifestat dorinta de a merge cu rolele, desi eu avusesem in gand sa ajungem in padure. Dar a fost bine si pe langa ea.
Scopul principal a fost sa adunam materiale pentru concursul la care participam. Dar si sa vedem toamna, culorile, sa ii simtim mirosul si sa ne bucuram ca e mai placut afara. Asa la 9-10 grade, fara vant, ceea ce la noi e bine. Numai bine de plimbare.
Haideti cu noi sa vedeti culorile toamnei cu o Silvie pe role si recolta noastra pe care o vom folosi la concurs.

25 comments on “hai cu noi!

  1. Ce bine arata vremea la voi! Fara vant si fara ploaie.. si fara ceata 🙂 Cand vad pozele tale mai mai ca-mi vine sa ma mut in Visby! La noi este frig, morocanos si ploua marunt de 3 zile 😦
    Te asteapta un premiu la mine!

    • Da…ploaie am avut de cateva zile a plouat aproape tot timpul. Azi a fost innorat si a plouat putin, dar a fost bine ca nu a batut vantul(asta e ceva rar aici). Frig nu mai e chiar asa ca zilele trecute cand amm avut 3-4 grade, am scris ca acum avem 9 :). Iar ceata…inca nu am avut toamna asta.
      Mersi de premiu!

  2. Frumoase culori are toamna voastra!Iar Silvia,asa rotizata…e o scumpa!Ii urez succes la concurs!:)

  3. Mihaela, ai surprins minunat culorile toamnei voastre! Nota 10 la simt estetitc! Mi-a placut colajul! Citind despre concurs, am pierdut mesajul initial in care scriam si despre Silva ca e o pata de culoare vesela.:) Si-am remarcat lipsa lui Morgan din plimbarea voastra. Unde e mascota? 😉

  4. M-am dus cu placere cu voi,numai culoarea frunzelor s-a schimbat de cand am plecat de acolo.Superbe poze.Frumoasa toamna.Sa mai mergeti ,poate pe malul marii si la lac.
    Va pup

  5. Superba toamna prin partile astea nordice, intr-adevar! Si noi am iesit duminica dupa-amiaza la plimbare si am imortalizat culorile toamnei dar cum blogul meu e indisponibil, in continuare, va trebui sa mai astept pana la mareata lui reaparitie in blogosfera romaneasca :)) Ce pompos suna 🙂 dar s-a vrut o ironie amara 😀
    Intr-adevar, cum bine a observat si Ani, lipseste Morgan din peisaj :)) Cat despre Silviuta, o scumpa, ce mai, cu role sau fara, tot scumpa foc!!! Pupici

  6. @teo, asa e…

    @ani, pe Morgan nu-l putem lua la plimbari lungi, ca nu vine dupa noi ca si catelul :). El vrea in tufe, ierburi si copaci…Am iesit doar eu mai tarziu, Silvia nu a mai vrut sa stea.

    @mami, am fost duminica la lac si pe malul marii…dar fara aparat :(. Veneam de la piscina si nu l-am avut la noi. Era pliiiin de rate si pescarusi. Si colorat frumos.

    @svea, ooof…inca nu merge? Eu am reusit sa postez comentariu, probabil are zvacniri…
    Mersi de complimente!

    Pupici la toata lumea!

  7. :)) Acu sa nu crezi ca-s baut :)) dar am lasat comentul pentru postul acesta la cel dedesupt :)) sint invatat cu comenturile sub postare si aici sint deasupra :)) ma duc sa ma culc ca vad ca nu e ceva in regula cu mine :))

  8. faina toamna, si io am vazut superi culori in munti acoum vreo 2 saptamani, in drum spre Montreal (Lake Placid iti spune ceva? 🙂 )…iar acuma de cateva zile s-au colorat si pe la noi…a venit cu pasi repezi repezi…a si nins intr-una din zile (un pic mai la sud de mine, io am avut noroc si nu am vazut zapada inca 🙂 )…sper sa nu vad cat de curand, ca nu e mami aici sa imi tot spuna si sa ma incurajeze cat de frumoasa este iarna si ce frig ‘placut’ e afara lol

    • Ah mai, iarasi umblasi nu nu spusesi nimic? Tztztz…habar n-am avut ca ai fost la Montreal! Asa te gandesti tu la sora ta cea mare? 🙂

      • uppss!!! A fost un last moment invitation de la Ela :)…si cum vine iarna (si e brrrrr in Montreal iarna…chiar brrrrrrrrrr) am decis sa profit de cele cateva neasteptate zile libere ce le-am avut si am fugit un weekend in tari straine lol…ca apoi se muta Ela incoace si nu mai am la cine merge (ha ha, probabil ca nu stii nici asta, lasa ca scriu la email lol)…no da m-am gandit la voi, of course, ca 6 ore de condus ce altceva sa fac decat sa ma gandesc lol…pup la voi 🙂

  9. ce frumos e tablouasul, superba toamna!

  10. Toamna în imagini, imagini care pe mine m-au impresionat până la lacrimi, nu glumesc.

    Toamna este anotimpul meu preferat, iar tu ai surprins momente grozave din acest anotimp ce tocmai se derulează sub ochii noștri.

    Pupici geaninoși peste normă!

  11. Ce toamna frumoasa la voi!

  12. Imi place mult ceea ce a-ti realizat,superb..

  13. Ce frumoasa plimbare ati avut. Pozele, idem, niste culori superbe. Dar cel mai lut si cel mai mult mi-a placut Silviuta pe role. Pupici!!

Lasă un răspuns

