16 comentarii

poveste de seara

A fost o data o fetita de 6 ani care nu voia sa isi taie parul. Adica ar fi vrut daca acesta ar fi ramas la lungimea lui de acum…nu putea renunta la coada de cal zilnica si la agrafele ei dragi pe care le purta zi de zi cam de…2 luni. Insa fetita nu fusese niciodata la coafor. Cuuuuum? Se vor intreba fetitele-printese care merg la coafor si isi aleg freze, stau cuminti in scaun pana coafeza se invarte tzaka-tzaka cu foarfeca in jurul lor facand magii si facand fetite-printese cu freze minunate…Da, va voi raspunde, uite ca e posibil. Nu pentru ca mama ar fi coafeza sau pentru ca ar fi venit coafeza acasa…nuuuuuu, ci pentru ca de cate ori mama isi intreba fetita:
-Vrei sa mergem la tanti care face vraji cu foarfecele in parul tau care va deveni ca si al unei printese? fetita raspundea invariabil:
-Nu, nu vreau. Eu vreau par lung, nu vreau freze…printesele au par lung si coditze, eu nu vreau fara acestea.
Asa ca mama, care e „cea mai buna mama din lume” dupa spusele fetitei, n-a insistat. A luat foarfeca in mana si a tuns mereu frumos parul fetitei, atat cat trebuia ca sa il „intretina”. Chiar si atunci cand fetita a fost curioasa si fiind la bunica ei in vacanta, a luat foarfeca cu care se juca(taia forme de hartie) si si-a taiat singura parul. Pe unde a ajuns, in fata…pana in dreptul urechilor. Si atunci mama a tuns parul facand o freza mai scurtutza. O vreme fetita a fost nevoita sa nu mai poarte codite. Dar a invatat ca a platit pentru fapta ei :). Si fapta nu s-a repetat.

Povestea ajunge pana in zilele noastre, cand parul fetitei era lung, atat de lung cat si-l dorise(pana la talie mama, pana acolo…). Dar pentru ca nu mai fusese intretinut(taiat la varfuri) de o vreme si mama avea din nou drum la coafor, a luat fetita cu ea. Motivul a fost ca fetita nu avea cu cine sa ramana acasa si mama s-a gandit ca poate va dori si ea sa o lase pe tanti-magiciana-cu-foarfeca sa ii aranjeze putin parul. Putina munca de lamurire a dus mama cu fetita cu o seara inainte…dar nu era nimic sigur. La coafor mama s-a lasat aranjata de vrajile femeii cu foarfeca, timp in care fetita se uita uimita…cand a venit timpul sa fie intrebata daca vrea si ea, a inceput sa planga…mama a stat putin cu ea, pana femeia a vrajit parul altui client si brusc vrajile au ajuns la fetita…a incetat sa planga si a spus cu o voce stinsa:
-OK, vreau si eu vraji la par!
Si uite asa am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa!

Interpreti: mama si fetita-Silvia. Povestea e caz real ;). Nu, nu am vrajit nici o freza, e tot cea veche, am vrajit doar varfurile. Dar am promisiuni ca data viitoare nu va mai plange, ca e cool la coafor si ca tanti aceea chiar face vraji! 🙂

16 comments on “poveste de seara

  1. 🙂 Intotdeauna e un first la orice..congratulations to big girl si tanti ‘vrajitoare’ coafeza…si nu in ultimul rand mamei cu vrajelile 🙂

  2. 🙂 Hai ca am facut-o si pe asta! Era cazul, dupa 6 ani nu? 🙂

  3. Doamneee !!! ai citit Samson si Dalila ? 😦 si eu ma tem de tanti cu foarfeca , si de apa..si de sapun..of si acuş vin sarbatorile de iarna..iar tre sa fac baie 😦

  4. Bravo, Silvia! Si… Bravo, mami!

  5. Ahaaaaaa…la voi s-a lasat cu vrajeala la coafor…noi avem alta metoda,se cheama „hai sa te tunzi ca si Alba ca Zapada!”
    No,pai sa-i fie de bine Silviutei si tie si vreau sa vaz si io noua Silviuta frezata!:))

  6. Da, chiar asa, credeam ca ne-arati noile look-uri. Pai crezi ca pe noi ne poti „vraji” asa, numai din cuvinte?! Povestile au si imagini si mie imi place mai mult sa ma uit la poze. 😉

    P.S. La noi n-au fost probl. de genul asta niciodata. de mica am tot dus-o pe Ana la tuns si era ff incantata cand mergea la salon. Acum a invatat si singura drumul.:)

  7. Ha ha,bravo,dar nici nu-i precis ca data viitoare va fi ok,cu Silvia nu poti fi sigura de nimic….dar e bine ca ai reusit acum.
    Pupici

  8. Ana, Ani 🙂 am scris ca nu avem freza noua, doar i-a taiat varfurile. Inca nu s-a convins ca fetitele sunt frumoase daca isi fac freze, a fost primul contact cu o foarfeca straina :). Freza e aceeasi :). In coada si cu agrafe.

  9. Sa va fie de bine vrajile atunci … vrem sa vedem noul look al mamei. Ca am inteles ca pe tine te-a vrajit mai mult cu foarfeca, tanti aia coafeza.
    La noi inca nu se pune problema de vraji … da’ eu sunt aia contra, adica Silviuta ta … nu ma indur si nu vreau (deocamdata) sa o tund pe fata. Eu da, am renuntat rapid la plete …

    • Ah, nu imi place sa pun fotografii cu mine :(. freza nu e ceva deosebit…am aranjat si eu, nu am tuns drastic ca nu aveam ce :).

      Pai te cred, la ce bucle are Silvia ta…ca nu te induri sa le tai. 😉

  10. […] din comunul scolilor, muzicii si vorbelor de copil. Iata-le: cumpar vise, punct si de la capat, poveste de seara si turist la tine acasa. Ah da, poate si JAF […]

Lasă un răspuns

