14 comentarii

Hais si cea

Una hais si alta cea…cam asa a fost ieri relatia intre fetele mele. DSCF3294
Am fost la piscina, ca doar a fost sambata :). Apoi am vrut sa mergem la un restaurant, in oras. Pe drum venind de la piscina, trebuia sa hotaram.
Silvia: eu vreau la pizza!
Diana: oh nu, nu pizza din nou!
Silvia: bine, nu pizza, dar vreau la Tigris(una din pizzeriile din oras) ca sa mananc „pasta Primavera”(un fel de paste cu sos alb si cu bacon).
Diana: Eu nu vreau acolo! Eu vreau acasa!
Eu: Ok, mergem acasa dar nu avem mancare. As fi vrut sa mergem la un restaurant sa mancam…
Pana la urma am lamurit-o pe Silvia ca abia fusesem sambata trecuta la Tigris si mancasem pasta, asa ca ne-am dus la „chinezi”.
Cum sambata e si zi de godis (va amintiti, nu?) urma sa cumparam si din astea. Diana isi gestioneaza mai nou cativa banuti pe care ii primeste lunar. Isi cumpara de ei godis, reviste si strange bani ca sa merga la cate un film la care isi doreste. Nu e mult, dar e un inceput. A aflat din reclame ca la un anume magazin au cele mai ieftine godisuri(cam la jumate pret ca in alte parti). Noi n-am mai fost acolo de multa vreme si Silvia nu voia:
Silvia: Nuuuu, eu nu vreau la Willys, eu vreau la ICA Maxi. Acolo au godisurile cele mai bune!
Diana incercand sa o convinga: Silvia, dar de aceiasi bani iti cumperi dublu godis, nu e mai bine?
Silvia: Nuuu, nu vreau de acolo, nu imi plac godisurile de acolo.
Le-am lasat in pace, flerul meu de mama imi spunea ca atunci cand va vedea Silvia godisurile va dori si ea. Asa a fost…pana la urma a vrut cu mare placere si a fost bucuroasa ca au fost putin diferite, a schimbat gustul. Si a mancat dublu de aceiasi bani. 🙂

Astea sunt doar doua exemple, dar as putea scrie un roman. Le las in pace uneori, sa isi dezbata ostilitatile singure, uneori intervin dar numai pentru a clarifica si pentru una si pentru cealalta ca trebuie sa se inteleaga.
Deh, slujba de mama care nu se termina niciodata…

14 comments on “Hais si cea

  1. Imi amintesc ca si eu cu sora mea eram la fel. Nu reuseam nici de cum sa ajungem la un comun acord. Acum lucrurile sunt altfel, desi mai sunt zile in care nu prea ne intelegem.
    Mai mereu mama avea cuvantul, ea reusea sa ne impace pe amandoi.

  2. e greu. adica sa stabilesti cand e cazul sa intervii si cand nu. 🙂

  3. ha ha ha. asta e si viata mea, mihaela draga :)) niciodata, dar NICIODATA, ai mei nu vor acelasi lucru.

  4. Da. Si la noi la fel. De obicei, insa, Oana e cea care cedeaza. 🙂

  5. Peste ani se vor amuza de ceea ce vor citi aici. 😉

  6. Nu numai ca slijba de mama nu se termina niciodata,dar tot niciodata nu ai pauza,concediu de nici un fel si nici macar o clipa de ragaz….Lasa-le in pace!Sti tu ca ele de fapt se inteleg pe limba lor,iar Diana poate intelege incapatanarea Silviei,numai ca si Diana este inca tot copil!
    Sunt niste frumoase tare simpatice!:)

    • Asa e Ana, niic o pauza! Mai ales de 2 ani de cand am venit aici. Diana poate intelege incapatanarea Silviei dar ce te faci ca nu vrea sa o inteleaga? radeam cu mama ieri la telefon, ca ea stie foarte bine cum se inteleg fetele si cum ne-am inteles eu cu sora mea :). Reloaded! 🙂

      ps. sisteru’ LOL!

Lasă un răspuns

