21 comentarii

Silvia deseneaza

Desene noi ale Silviei:

21 comments on “Silvia deseneaza

  1. Nu pot sa mai zic decat ca Silvia are un real talent!Imi place aia cu soricelul,aia cu florile mov,aia cu soarele,aia cu balena,cu Silvia printesa si aia cu submarinul galben…excelente….!!!!Asa talent ca al Silviutei ar fi pacat sa se treaca….Bravo Silvia!

  2. Cel mai minunat este ca Silvia este fan Beatles, submarinul ei galben e superb. neaparat are nevoie de un blog personal… acu nu am nimic nici daca desenele ei apar pe alte bloguri atita timp cit i se platesc drepturile de autor :))

    • Ninu, ai un spirit de observatie deosebit! 😉 Mersi mult de comentariu. Sigur ca ii platesc drepturile de autor, pana la majorat va face un cont „gras” din expunerea lor pe blogul meu :).

  3. SU-PER-BEEEEE !!!! In caz ca Mosul meu vine de prin partile voastre, musai un desen de-al Silviei! Pupici!!

  4. Ce faina e rosia :))

  5. Foarte reusite!
    Rosia e si favorita mea.

  6. Eu am trei favorite: rosia, soricelul si casa rosu-suedez:)

  7. Eu nu pot sa aleg un desen preferat. 🙂 Mai mult, ma uitam cu atentie la casuta, vad ca iese bine fumul pe horn…desi pomul e verde si afara e soare! 😀
    Din pdv psihologic, parca asa stiam eu, ca inseamna ca Silvia are personalitate puternica…atata fum!!!
    Nu stiu ce-nseamna pomul fix in fata casei.

    • Ani, ce frumos ca ai vazut atatea detalii…eu nu ma pricep la interpretarea desenelor, dar cred ca ar fi interesant daca cineva ar stii sa faca asta…

Lasă un răspuns

