11 comentarii

de suflet si de ras

O leapsa care vine din 3 parti: tetris, Dana si Abramburika:
Cum nici eu nu ma pot hotari la cate o poza pentru fiecare categorie, am sa pun ce am gasit dintre miile de fotografii, cu specificatia ca mai am sute de poze de suflet…cele haioase poate sunt mai putine, dar cu siguranta mai multe decat cele postate…

Asadar de suflet:

Diana la un an cu tatal meu…

4.Diana_1 an_cu papusa si buncul

Noi doi:

DSCN4808

Silvia dormind cu perna Minnie, o veche dragoste…

Picture 169

Fetele:

DSCN8478

poze de pe camera lui mami 845

poze de pe camera lui mami 865

Si cele de ras:

Leapsa merge mai departe la…svea, ninu si ruxel.

11 comments on “de suflet si de ras

  1. Hahahaaaa … incep cu alea de ras .. sunt tari de tot!!!

    Alea de suflet … ma bucur sa te „cunosc”, virtual vorbind, ca pana acu’ n-am vazut nici o poza cu tine. Ai 2 fete tare frumoase si dragalase, sa va traiasca!!

    • Multumesc mult! Ah, fa o vizita pe blogul de calatorii, ai sa ma vezi acolo si mai recent…:). Sunt fotografii si pe blogul asta, dar cateva numai…iar pe blogul vechi am toate albumele de fotografii, acolo ma vezi si pe mine in mai multe ipostaze…

  2. Multumesc mult, miine cred ca o fac si eu, e promitatoare..desi eu nu am poze pentru toate categoriile 😦

    • Ninu, nu e neaparat sa fie fotografii cu tine, sau cu persoane…pot fi locuri dragi si animale haioase. Eu eram tentata sa pun foto cu Morgan :).

  3. Ce de poze ai pus! F draguti sunteti toti, dar fetele sunt nostime foc!

  4. Sunteti o familie frumoasa, ce mai… Va pupam!

  5. Pozele ca pozele, insa personajele merita aplauze! 🙂

Lasă un răspuns

