14 comentarii

bus eller godis?

Sloganul cu care in seara asta fetele au fost pentru prima data de cand suntem aici, impreuna, la cerut bombonele. Diana mai fusese cu colegele anii trecuti, dar anul asta a hotarat sa mearga cu Silvia, care a fost prima data. Cam asta a fost recolta:

14 comments on “bus eller godis?

  1. Ce dragute sunt!Au adunat ceva bombonele….hehehehehe….

  2. …Mda..ceva, ceva… daca locuiau in Scotia adunau mai putine :(… of ce sint astea pentru un om normal ?..eu atita pun doar pe o masea de gust :(.. sper ca au primit si de eucalipt..daca as avea din alea as minca pina lesin :))..visul meu este daca cresc mare sa ma fac degustator de bomboane de eucalipt pentru 3 fabrici diferite :))

    • Nu Ninu, din pacate din alea de eucalipt nu le plac fetelor, asa ca si-au ales ce au vrut ele. Haha, asa-i! Ma bucur ca nu suntem in Scotia :).
      Pai sa cresti mare! 😉

  3. Sunt tare dragute si vad ca au avut ceva succes la bombonele. Pupici!!!

  4. Imi plac si costumele.
    Imi imaginez cat de frumos arata ochii superbi ai Dianei in spatele mastii de pisicuta.
    Felicitari pentru reusita!

  5. @ „au strans cat pentru 3 saptamani”
    Vrei sa zici ca nu le-au mincat acolo pe loc pe toate? :))

    Si eu vreau sa stiu cum sa fac asta..adica atunci cind imi cumpar o punga de bomboane sa mai las si pe a doua zi 😦 … adevarul e ca mie mi-e si frica sa nu se strice pina in calalta zi..asa ca decit sa se strice..:)

  6. Cred c-au fost ff fericite de cate bomboane au primit! Ai nostri vor trebui s-astepte perioada colindatului pt. a primi ceva. 😉
    Haioase personajele! 🙂

Lasă un răspuns

