4 comentarii

Perfect day

Melodia de sambata…

4 comments on “Perfect day

  1. Buna idee cu „melodia de sambata”!
    Duran Duran mi-au placut de la inceputurile lor chiar daca atunci consideram ca sunt cam ciudati la capitolul imbracaminte si freze. Acum ca am apucat sa trec dintr-un secol intr-altul ma intreb si eu ce am avut cu ei.
    Melodia-i foarte faina, iar eu va doresc nu numai o zi , ci tot sfarsitul de saptamana … perfect.
    Ce repede a trecut saptamana de la Alla Turca a lui Mozart pana la Duran Duran. Ufff !
    Va pup pe toti cu drag!

    • Multumesc Irina. Duran duran eu i-am descoperit la 17 ani si mi-au placut la nebunie in vremea aceea, desi atre greu gaseam sa ii ascult. Dupa revoultie insa a fost mai usor, am avut un album de al lor, pe placa de vinil. Acum ii ascult cat de des vreau pe net, imi plac la fel de mult…
      Asa e, saptamana a trecut foarte repede, uite ca eu pun aici repere de la o sambata la alta…
      Un sfarsit de saptamana la fel de perfect si voua!

  2. Vad ca pentru mai multe persoane aceasta sambata este una perfecta. Asculta si Cassa Loco – O zi perfecta 😛 … cred ca o sa-ti placa.

    • Ciloito, multumesc de ideea cu Cassa Locco. Imi placeau tare mult acum cativa ani, apoi nu i-am mai ascultat de mult. Mi-ai reamintit de ei, merg acum sa ascult piesa.
      Sper ca ai avut si tu o sambata perfecta.

Lasă un răspuns

