19 comentarii

numarand oi

In we fetele isi fac de cap si regula e ca se duc la culcare cand vor ele…asa ca se face dupa ora 23 cand urcam la culcare. Nu mai citim povestea ci mergem de la baie direct in pat(asta insemnand in limbajul Silviei ca vrea sa doarma). Nu-i vorba ca in 10 minute sforaie, dar e uneori trecut de 23.30. Asta si vineri si sambata seara. Duminica avem asadar probleme. Cu amandoua. Eu(la dorinta speciala a Silviei) trebuie sa stau in camera pana adoarme. Citesc, asa imi fac temele de citire ;). Duminica seara ne culcam la ora 22. Dupa 20 de minute de foiala, cascat si iar foiala, o aud pe Silvia:
-Mamaaaaa, nu pot sa dorm!
-Numara oi!
Rade…
-Cum sa numar oi mama?
-Asa: una, doua, trei…
Stie sa numere pana la 100 si apoi mai departe. Nu oboseste sa faca asta treaza in ambele limbi, ma gandeam totusi ca asa culcata poate pe la 300 adoarme. Nu stiu la cat a ajuns, dar in cateva minute i-am auzit rasuflarea regulata. Semn sigur ca Mos Ene ajunsese printre oi si mioare la genele ei…
Dau sa ies pe usa, cand o aud pe Diana:
-Mamaaaaa, nu pot dormi!
-Numara oi! ii raspund si ies pe usa. O aud razand in spatele meu. Nu m-a mai strigat, semn ca in max. 5 minute a adormit si ea…

Azi in masina:
Eu catre Silvia:
-Ai numarat oi aseara?
Rade.
-Nuuu, cum sa numar mama oi?
-Asa cum ti-am zis: una, doua, trei…
Rade mai departe.
Poate totusi, duminica viitoare va adormi numarand oi…:).

19 comments on “numarand oi

  1. Dragele de ele…
    Fix la fel si la noi vineri si sambata seara. Se culca atunci cand vor, fara poveste.

  2. Tu Miha,pai daca mai numarati asa multe oi,in fiecare weekend,o sa il concurati pe Becali la turma…si va si imbogatitit pe deasupra…:)))
    Acuma,e o metoda si asta…haioasa in felul ei,insa tine pentru unii…la mine nu a mers niciodata,ca mereu uitam sirul si o luam de la capat si ma tinea concentrata la numarat,asa ca zbura somnul precum MIG-ul…:))
    Spor la treburi!

  3. Hahhahaaa … ce nostima esti cu oile tale !!!

  4. Nici la mine nu a mers niciodata metoda cu oile 😀

  5. N-am reuşit niciodată să adorm numărând oi…

  6. hahahahahhaha!!!!!
    buna ideee!
    tocmai alex mi-a demonstrat ca stie sa numere pana la 100::))))
    mai greu va fi cu babana ca nu stie decat pana la 10:))))
    ii pun sa numere oi diseara!!!

  7. La noi merge. Numara Catrina din proprie initiativa oi. Mie nu mi-a reusit niciodata. Da’ ea e foarte fericita sa numere oite roz!

  8. Eu m-am gandit sa sugerez la Silvia sa numere cai rozi dar apoi m-am gandit ca probabil ca o sa ii placa asa de mult de ei ca nu o sa adoarma de fascinatie pentru caii rozi…si o sa vrea si ea cativa 🙂

    • Haha, chiar ca e buna…dar sa stii ca l-a mai lasat pe calutz. Adica e in pat, dar nu mai trebuie sa=l luam cu noi…O vreme a luat-o pe Lucy(o stii, hamsteritza de la ziua ei ;)) cu o lesa de gat la scoala, era cu ea zi de zi, apoi seara in pat. Acum sta in ghiozdan, nu o mai vrea la culcare si nici la scoala nu o mai scoate din ghiozdan. In schimb e pe Morgan toata ziua…deja saracul sare la ea. a si zgariat-o. Si azi a fost pedepsita(fara TV) pentru ca nu pricepe ca Morgan nu e papusa. Ne e frica ca o sa sara urat la ea, o zgarie tare pe fata sau si mai rau pe la ochi…asa ca suntem cu gura si ochii pe ei :). Tzukam la tine!

      • Ha ha, deci a abandonat-o pe saraca Lucy lol…sarcul Morgan, tin minte si cand eram acolo ce il ‘teroriza’ :)…am crezut ca i-a mai trecut de atata timp…inca tot crede ca daca o zgarie Morgan este din dragoste? :)…da, cred ca il identifica pe Morgan cu o papusa ca tot asa incearca sa il iubeasca si pe el ca pe calutz…trebuia sa ii luati un caine din ala de buzunar ca la aia le place sa fie purtati in brate toata ziua lol…pedeapsa mare no tv 🙂
        Tzuck si io la voi 5 🙂

        • Nuuuuu, am parlamentat cu ea o gramada si acum stie ca Morgan o zgarie de ciuda. Mai ales ca in ultima vreme a si sarit la ea cand e nervos, e mai mare acum si nu mai sta ca o papusa…Da…o pisica din aceea furreal i-ar trebui acum, dar gata, il are pe Morgan sa se obisnuiasca cu el. 😉
          Da da, lasa ca recupereaza azi ca suntem acasa de la 12, a luat vaccinul azi.

Lasă un răspuns

