22 comentarii

de dragoste si Silvia 3

Scriam mai acum o luna ca Silvia e indragostita…Ieri venind de la scoala, pe drum am aflat ca:
-Mama stii ca nu il mai iubesc pe Samuel? El e ixpoikvenul-meu. 🙂
-Da? Ce inseamna asta?
-Mamaaaaa, este ex-iubitul meu! Nu intelegi?
-Ah, asa inteleg…Si cine e noul tau iubit?
-E William!
-Ah, William…ii raspund cu neincredere…nu il cunosc!
-E dragutz.
Mai tarziu afla si tata si au o discutie asa ca de la tata la fiica…daca el o iubeste, daca si-au facut declaratii, ce simte Silvia cand il iubeste…
-Simt asa ca imi bate inima mai tare!
Deci e dragoste in toata regula…si nu, el nu stie ca ea il iubeste, ii e rusine sa-i spuna. Si el nu o iubeste, adica nu i-a spus nimic…

––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Sunt sigura ca va amintiti de cele 2 Silvii. Iata ca v-o prezint pe Silvia 3, cea mai noua freza pentru care din jumate in jumate de ora trebuie sa aranjam agrafele, pentru ca parul sa stea intr-o parte…ah ce frumoase erau zilele cu coada! De unde i-a venit ideea? pai de la Idol si de la preferata noastra de acolo, care din pacate a iesit: Erika!
Ce ziceti, seamana? 😉 Atat ii pare rau ca nu e blonda si ma intreaba cand o las sa se vopseasca…

PS. Da, pe fata e zgariata de Morgan…

22 comments on “de dragoste si Silvia 3

  1. Silvia,imi place cum iti sta cu parul aranjat asa…iti da un aer de domnisoara misterioasa si te face putinel mai marisoara ca varsta.
    Cat despre blonda….mai ai si tu putinica rabdare…si ai sa experimentezi si asta…:))
    Succes cu William!:)

  2. La o asa domnisorica cum sa nu traga baietii,pltiu sa n-o deochi tare frumoasa e,mai sa nu o recunosc…

  3. Ce frumoasa e tiza noastra!! Si talentata … o sa-l cucereasca ea pe William. Si normal sa fie atenta la look, sa fie mereu in ordine, doar e indragostita, nu?? Pupici!!

  4. William asta are masina ?..da cont ?..si părintii lui sint ok ?..adica solvabili ?…

    • Ninu, ca de obicei faci savoarea cpomentariilor :))))))(asta e ras cu gura pana la urechi). Si ca sa iti raspund…nu stiu, nu spusei ca nu-l cunosc nici pe el d’apoi de unde sa stiu io solvabilitatea? Da’ iti zic io sincer ca nu intra la mine in casa pana nu aduce negru pe alb ce si cum. OK? 🙂

  5. OMG. Asta ma asteapta si pe mine in vreo 2 ani?? Cred ca incepe sa-mi bata mie inima mai tare de pe-acum … 🙂

    Silvia e frumoasa oricum, sa-i spui sa stea potolita cu vopselile, ca-i mai frumoasa naturala! :))

  6. Ha ha, super funny cu solvabilitatea :)…domnisoara Silvia ca de obicei, deci nu am sanse sa o invatz sa joace fotbal lol…spune-i ca lui William o sa ii placa mai mult de ea daca nu e blonda ca e mai ‘special’ si o remarca mai usor printre ceilalti capsori blonzi :)…e mai ‘spicy’, mai ‘exotica’ lol…sau asta e prea mult pentru un copil de 6 ani? lol
    No tzuk la voi 5 again (ca tocmai am tzukat la comentariul ce l-am postat la articolul anterior lol)

    • :)) Ei, s-a mai jucat ea fotbal cu mami si cu Ovi, asa ca o sa joace si cu tine…numai ca nu va fi maestra cu siguranta :). Asa, am sa-i spun ca pentru 6 ani cu parul…mersi de idei ;).

  7. Mai, Mihaela, ce ne facem noi cu domnisoarele noastre?
    Cand au crescut asa de repede?
    Se cunoaste ca Silvia si Oana sunt nascute foarte aproape una de cealalta, de foarte-foarte-foarte multe ori o descopar pe frunza mea in ceea ce povestesti tu despre Silvia.
    Asa ca inteleg cum e cu cochetariile astea de dimineata, cu aranjatul in oglinda de nshpe mii de ori, cu asortatul si fatzaitul.
    Iar fata e atat de frumoasa incat sigur va avea parte de multe „amorurui” la gradi.
    Oricum, multa bafta cu William.
    Dar, chiar asa. Cine e baiatul? Ce hram poarta? Ia sa se intereseze Ovidiu. Pai, cum altfel?

    • Dana, e o etapa…eu am mai trecut prin asta si trece. Pe la 8-9 ani, dar trece ;). Apoi vine tacerea adolescentina, cand trebuie sa fii diplomata ca sa scoti ceva…eu oricum nu prea pot scoate mare lucru de la Diana, desi incep eu sa-i spun ce baieti imi plac mie din clasa ei, dar nu ne potrivim la gusturi :). Ei ii plac aia obraznici si naravasi, mie cei blonzi si frumosi, nordici asa…si linistiti :). cel putin in aparaenta, cat ii cunosc eu…
      Pai Oana si Silvia sunt si din aceeasi zodie, foarte aproape ca varsta, sigur ca au multe in comun.
      🙂 Ah, sigur ca se va interesa Ovi, doar n-o sa-si dea fata asa cu un acu doua…:).

  8. Heheeee…ai incurcat-o! Tati si-a cumparat un gun ceva???? 😀
    Imi place noua coafura…pare mai matura..pupici!

    • haha oana, nuuuuu nu are gun, dar o pusca cu aer comprimat nu ar strica, asa-i? Las’ ca vezi tu peste vreo 3-4 ani asa…cum incepe inimioara sa bata mai repede…;).

  9. Si Morgan ce zice?
    Succes maine la test! E ultimul parca, nu?
    Tinem pumnii stransi.
    Pup!

    • Morgan nu are el treaba…o place pe Silvia oricum ;).
      mersi Irina ca nu ai uitat…maine am ultimul test de literatura. Ca mai am altele apoi…inca 2 saptamani de tras, numai sa nu ne imbolnavim ca in rest le rezolv eu…Pup si eu!

  10. Mihaela, BAFTA MULTA la test!

  11. pai vreu sa iti zic ca eu am 27 de ani si in continuare mananc in fiecare seara paine prajita cu unt si beau 500 ml lapte cu cacao. la fel se intampla si dimineata…

    si cel ma frumos ca sotul meu tine pasul cot la cot cu mine. cateodata bem seara si portie dubla de cacao adica 1 l de cap de vita ;-)))

    ne gandim sa cumparam o vaca. ne-am reduce cheltuielile lunare semnificativ.

    intr-o seara am aruncat din greseala un ochi pe ambalajul laptelui si apoi cu buna stiinta pe cel de KABA (cacao) si am constatat ca doar din lapte cu cacao imi acopar necesarul zilnic de calorii. adica 2.500…

    • anais, bine ai venit!
      wow, pai laptele e OK la orice varsta. Eu mai beau la masa de pranz asa gol, uneori cer si la restaurant. Aici au lapte la alegere cu suc sau bere ;). Pe bune acum. Ai mei se cruceau ca eu la pizza ceream lapte.

Lasă un răspuns

