4 comentarii

melodia de sambata

Santana-un monstru sacrru pe care il stiu din facultate…i-am devorat piesele.

Rob Thomas un tinerel pe care l-am auzit prima data acum 4 ani jumate in SUA, apoi am primit de la sora mea primul lui album pe care atunci cand il ascult ma vad din nou pe strazile NY-ului.

Azi bonus: o plimbare(o alergare mai bine spus ;)) cu Rob Thomas in NY, ca sa visez din nou…

Si pentru ca e soare si din casa parca vine primavara, azi avem blog cu soare.

 

4 comments on “melodia de sambata

  1. printr-un concurs favorabil de imprejurari am fost asta vara la santana, la best’fest. a fost mult peste asteptarile mele!

    in alta ordine de idei, daca ai timp + chef, ti-am plasat o leapsa: http://tetris-bdv.blogspot.com/2009/11/despre-mancaruri.html
    de la prajiturile ispititoare pe care le-ai pus pe blog ti se trage :)!

    sambata frumoasa!

Lasă un răspuns

