21 comentarii

scrisoare catre adolescenta mea

Candva, nu de multa vreme caci au trecut abia 13 ani, ai ales sa vii pe lume intr-o zi de vineri. M-ai trezit noaptea cu nerabdarea ta de a ne cunoaste. A fost o experienta de neuitat pentru mine. Sunt sigura ca si pentru tine dar ca si toti bebelusii, ai uitat. 🙂 In ziua aceea a nins pentru prima data in acel an si fulgii care cadeau parca te-au intimpinat pe tine, ca pe o printzesa. Uneori imi amintesc cat erai de mica, cum stateai si dormeai pe pieptul meu o noapte intreaga, cum apoi ai facut primii pasi…si cum ai fost alaturi de mine cand ne-a fost greu la amandoua. Da, tu copil inca mic ai fost uneori sprijinul meu…

Anii au trecut in zbor cum se spune si daca ma uit inapoi nu stiu cum au trecut atat de repede. E o zi speciala in fiecare an in care marcam inca un an, o zi plina de bucurie ca te avem zi de zi cu noi, o zi de sarbatoare pentru ca ai venit pe lume si ne faci fericiti. Ramai draga noastra asa cum esti, o fata plina de viata, energie, sanatate, bucurie.

LA MULTI ANI DIANA!


Click to play this Smilebox slideshow: de ziua ta
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
21 comments on “scrisoare catre adolescenta mea

  1. La multi ani! Sa fie fericita si iubita!

    Frumos ai scris!

  2. La multi ani Di si tot ce iti doresti, sa fii tot asa cum ai fost pana acuma, cu inimia deschisa si plina de viatza :)…nu o sa uit niciodata cum sunam la mami in fiecare seara de noiembrie, cand ieseam de la facultate, de la un telefon public cu cartela din Piatza Romana, sa aflu daca s-a nascut prima mea nepotzica :)…si bucuria pe care am simtit-o pe 22 Noiembrie cand am primit vestea cea buna, prima mea nepotzica s-a nascut si este frumoasa foc :)…si am aflat curand, cand te-am vazut prima data, ca nu au fost doar vorbe de bunica mandra ci chiar adevarul, erai (la fel ca si acuma) frumoasa foc :)…eram foarte mandra sa ies la plimbare cu tine pentru ca multa lume ne oprea pe strada sa ne laude ce copil frumos avem cu noi :)…si uite ca au trecut 13 ani si ai crescut si ai devenit o adolescenta frumoasa inside and out :)…pup dulce dulce dulce prima mea nepotzica
    Oh si mersi sisteru’ ca mi-ai dat doua nepoate frumoase si destepte ca si matusa lor lol
    Si apropo, prima poza din prezentare, primii tai pasi, erai pasionata sa prinzi telecomanda de la televizor :))
    Va pup pe toti cu dor si drag si cu un extra pupic pentru sarbatorita…te pup Diana si La Multi Ani!!!! :))

  3. La multi ani Diana cea delicata! Sa ai parte de tot ce-i mai bun si sa ramai un sprijin pentru mami

  4. La multi ani, Diana! Sa ai o viata frumoasa si sa fii inconjurata de oameni care sa te iubeasca si mai ales… sa nu-ti pierzi zambetul minunat niciodata! Felicitari, mamico!
    O zi minunata si distractie placuta va doresc din tot sufletul!

  5. Cristina a scris totul despre tine.Mie mi-a ramas doar sa-ti spun LA MULTI ANI scumpi!!!!!!Totdeauna am fost tare mandra de tine indiferent in ce imprejurari.
    Asa cum a zis si mami sa ramai asa cum esti ,vesela si plina de viata asta te face sa fi cea mai frumoasa din lume…..te pup si abia astept sa ne vedem.

  6. Emotionanta scrisoare,La multi ani Diana,sa te bucuri de viata,si sa ai o adolescenta usoara:)

  7. LA MULTI ANI, DIANA!!!!

    Sa te bucuri de frumoasa ta familie!

  8. La multi ani, Diana!!! Din ce am reusit eu sa te cunosc din poze si din povestirile mamei, esti o fetita frumoasa, desteapta si sensibila. Sa ramai tot asa si sa fii inconjurata numai de oameni dragi, sa fii sanatoasa si sa ai mult noroc, pe toate planurile.

  9. La mulţi, mulţi ani frumoşi, feriţi şi împliniţi îţi doresc şi să-i aduci lui mami numai bucurii! Să ai o viaţă uşoară şi să fii înconjurată numai de prieteni adevăraţi care să te merite! Pupici mulţi în zi de sărbătoare!

  10. Multumesc mult pentru toate urarile!! 😀

    Nu cunosc pe toata lumea care a scris, dar va multumesc ca ati scris 🙂

    Si multumesc Mami, Cristina si Buni!

  11. La multi, multi ani Diana, plini de bucurii si fericire !!!

    Of.. uite luat cu alegerile am intirziat :).. A mai ramas tort ? :))

    Am citit pe aci si ma bucur mult ca nu am lipsit de la aniversarea ta virtuala, ma bucur mult de asemenea ca mi s-a confirmat si teoria ca toate (dar absolut toate ) domnişoarele drăguţe seamănă pe mătuşile lor, si toti (dar absolut toti) băieţii răi seamănă pe tăticii lor.

  12. La multi ani, Diana!
    Sa fii sanatoasa si sa ai multe, muuuulte bucurii!

  13. De ziua ta, numai ganduri frumoase si un ocean de bucurii, impliniri si sanatate!
    La Multi Ani, Diana!

  14. LA MULTI ANI, Diana, sa ai parte de tot ce e frumos in viata, sa fii sanatoasa si plina de noroc!!!

  15. LA MULTI ANI, DIANA! SA PASESTI SENINA PRIN VIATA MEREU, ZAMBETUL SA-TI INFLOREASCA ZI DE ZI PE CHIP SI CEI DRAGI SA-TI FIE APROAPE DE CATE ORI ITI DORESTI! MULT SUCCES!

    PETRECERE FRUMOASA CU COLEGII! 🙂

  16. Va multumim din suflet pentru urari! Toate au fost citite de Diana care s-a bucurat tare mult ca atatea persoane au felicitat-o.

    @Florin ce surpriza placuta! Te imbratisam cu drag!

  17. La Multi Ani Diana!
    Sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos in viata.
    Miha, sa-ti traiasca fetele si sa ramineti mereu la fel de fericiti.

  18. La multi ani, Diana! Sa ai parte numai de bucurii in viata asta. Pupam cu drag!

  19. Miha,cu o mica intarziere,pentru care imi cer scuze,iti urez si eu sa iti traiasca sanatoasa si fericita fata cea mare,sa iti aduca numai bucurii si sa te faca intotdeauna sa fi mandra de ea!

    Diana,iti urez un sincer si calduros LA MULTI ANI!Toate visele si dorinte tale sa se implineasca asa cum iti doresti si sa pasesti mereu pe drumul vietii,cu fruntea sus!

  20. Sofie, Ileana, Ana-Maria mii de multumiri pentru urari!

Lasă un răspuns

