6 comentarii

cumpar vise

Urasc cumparaturile! Nu, nu sa cumpar, ci sa trebuiasca sa aleg ce sa cumpar. Uneori nu numai pentru mine ci si pentru altii…
O zi de cumparaturi de cadouri pentru Diana si Ovi, cadouri de ziua lor. Cum sunt mari amandoi, nu le cumpar surprize…mergem impreuna si isi cumpara fiecare ce vrea. Eu platesc. Diana a intrat intr-un magazin de adolescente. Ovi in cel de alaturi, pentru barbati. Ovi incearca cateva geci, Diana cateva bluze. Eu pendulez. Suna mobilul:
-Mama, hai sa vezi, cu care imi sta mai bine?
Merg…ma uit, astept…
-Ce zici mama, pe care sa o iau?
-Mie imi place amandoua…
Trec alaturi.
-Ce zici, care geaca iti place mai mult?
Le imbraca pe rand, le studiez…
-Nu stiu, care iti place tie mai mult…
🙂

Zilele trecute am fost singura la cumparaturi. Printre altele voiam sa imi iau o fusta. Merg marti la o cina de Craciun cu colegii de la laborator si ma gandesc serios sa pun o fusta pe mine. Dupa o tura prin magazine, H&M imi face cu ochiul. Intru…la nivelul intrarii raionul pentru copii. Silviei ii trebuie un bolero si niste ciorapi completare la rochitza mov si pantofiorii argintii luati pentru Craciun. Dianei niste pantofi rosii, tot pentru Craciun. Trec rapid cu privirea peste raionul de adolescente. Pantofi nu sunt. Ajung la copii…gasesc rapid un bolero mov, se potriveste de minune cu rochita. Iau o pereche de ciorapi argintii cu sclipici(sa vezi ce ii vor placea Silviei!) si privirea mi se opreste pe agrafe. Un set de 4 bucati: 2 mov si 2 argintii. Le-am luat!
Cobor la raionul de femei. Haine cu duiumul, asezate pe culori. Trec printre cele argintii, ce frumoase sunt…ajung la cele rosii, imi iau ochii…trec de cele galbene, verzi, albastre si ajung la cele gri/negre/mov. Studiez cateva fuste, le iau in cabina. „Agat” si o bluza mov, cam cum e cea pe care o am acasa si careia vreau sa ii asortez fusta. Le incerc pe toate…unele imi plac, altele nu…dar cea pe care o ochisem, un mov pal e OK. Imi sta bine, se asorteaza cu bluza…o pun de o parte. La iesire din cabine ma intampina zambitoare femeia care se ocupa cu preluarea hainelor incercate si nedorite. I le pasez cu un zambet, fericita ca nu trebuie sa le asez eu pe stender. Aveam deja cateva plase in mana plus lucrusoarele Silviei. Plus fusta. Fusta in mana dreapta, restul in mana stanga. Socotesc putin cam cat costa…20 de euro in stanga, 20 in dreapta. Curios, costa aproape la fel. O socoteala scurta imi spune ca e cam mult…mai cheltuisem in ziua aceea. Nu, nu pe fuste 😉 ci pe cadouri. Diverse. Ma uit din nou la fusta.
-Tu nu te imbraci niciodata cu fuste!
-Ba daaaa, daca ma duc la o petrecere, ma mai imbrac!
-Dar mai ai rochii si fuste cu care te poti imbraca, unele nu le-ai imbracat deloc.
-Daaaa, dar vreau sa iau bluza mov. Nu am fuste care sa se asorteze…
-Ok, tu stii mai bine!
-Da, normal…
Dupa dialogul scurt cu ccc constiinta mea, ma indrept hotarata catre casa. Trec de ea si ajung la rafturi. Asez fusta la locul ei. Merg sa platesc lucrurile Silviei. „Mamaaaa, ce frumoase sunt!” Sunt sigura ca asa ma va intampina. Pe cand fusta…cine sa se bucure de ea?

Azi dimineata m-am trezit din vis. Am visat-o. Luni merg sa o cumpar. Daca nu cumva imbraca deja o alta femeie. Si o pereche de ciorapi. Oare pantofi am?

PS. Fusta e cea din imagine, doar ca alta culoare…un mov pal spre gri. Spuneti si voi, nu merita? 😉

6 comments on “cumpar vise

  1. Ba da, mami, dacă tot ai îmbrăcat toată familia, meriţi şi tu; cadoul tău de terminare de SAS B unde e? Tot pe umeraş, în magazin? Păi ne superi :)) Fugi, luni, şi ia-o! O meriţi din plin!

  2. Ba da , merita cu varf si indesat….parca citeam despre mine , postul asta al tau…Dar mi-am propus clar sa ma cadorisesc si eu cu o fusta si pantofi,anul asta….
    Spor la cumparaturi!Si vreau sa te vad si eu imbracata cu noile hainute!

  3. Exact!! Luni, repede la magazin sa iei fusta. Si sa o porti sanatoasa!!! Ce a zis Silvia de noile achizitii??

  4. Am zis, luni ma duc dupa fusta! 🙂 Mersi de incurajari.

  5. Yup, e faina asa ca fuga dupa ea 🙂

  6. […] care mi se par mie a fi mai iesite din comunul scolilor, muzicii si vorbelor de copil. Iata-le: cumpar vise, punct si de la capat, poveste de seara si turist la tine acasa. Ah da, poate si JAF […]

Lasă un răspuns

