6 comentarii

De sarbatoare

Asa am petrecut anul trecut. La fel am petrecut si in acest an. Ovi a pregatit steagul de aseara, dimineata l-a infipt in fata casei si am plecat la scoli si la slujbe. Pe cand am ajuns acasa era deja seara si nu am mai putut face fotografii. Dar arata la fel, ca anul trecut.
Voisem sa urcam steagul pe catarg, cel aflat in mijlocul curtii…dar nu are prinse pe el steagul romanesc carligele necesare.

Eu ma pregatesc sa merg la petrecere. Asa ca am sarbatoarea mea. Mi-am luat fusta visata si peste 2 ore plec…va fi o cina de Craciun data de unul din colaboratorii si furnizorii de aparate si reactivi suedezi. Abia astept sa gust mancarurile specific suedeze de Craciun, pentru ca e prima data…

6 comments on “De sarbatoare

  1. La multi ani!!!
    Petrecere frumoasa. Asteptam detalii.

  2. F frumos ca ai pus steagul in fata casei!
    La multi ani si petrecere frumoasa. Asteptam impresii 🙂

  3. Petrecere minunata!Si sa stapanesti sanatoasa fusta!
    La multi ani!:)

  4. @all
    Multumesc de urari, vi le intorc inzecit!

Lasă un răspuns

