4 comentarii

normalitatea

A mea care va sa zica e asta, in aceste zile. O impletire cat mai placuta a cantecelor de sezon, pe care le ascult numai si numai in aceasta perioada a anului, plina de feerie, lucruri frumoase si vise. Va las sa ascultati, nu inainte de a va spune ca am luat leapsa de la tetris si a le cere dragelor mele svea si irina sa ne spuna si despre normalitatea lor…

4 comments on “normalitatea

  1. Foarte frumoase melodii! Eu mi-am amintit de ”Ninge pe Moldova” a lui Aurel Moldoveanu

    Si ”Oameni de zapada” (Victor Socaciu)

    O iarna frumoasa sa aveti!

  2. Multumesc mult de preluare. Intr-adevar, de sarbatori ne mai apropiem de normalitate…

  3. primele două nu se deschid. pe a treia am reușit să o ascult.

Lasă un răspuns

