6 comentarii

Chitara

E al doilea an cand Diana vinde jultidningar. Din pacate nu exista in engleza vreun articol care sa va lamureasca, am sa incerc sa o fac eu…e un catalog de vanzare de produse(pe care le vedeti in josul paginii din link) la usa cumparatorului. Vanzatorul primeste in functie de marfa vanduta un anumit numar de puncte, din care isi alege cadouri. Scopul Dianei in acest an a fost un aparat foto, dar nu a reusit. Insa si-a putut alege o chitara, pe care a si primit-o impreuna cu produsele comandate de cumparatori si o combina muzicala cu CD de perete, pe care o va primi in ianuarie. Acum trebuie sa luam si cursurile pe CD de chitara…din pacate cursurile de chitara aici pe insula sunt tare scumpe si se sta la coada la profesor 2-3 ani…
E mandra, o merita!

6 comments on “Chitara

  1. Felicitari de cadouri!
    Spor la invatat cantatul la ghitara…si eu mi-am dorit ,in adolescenta,sa pot face asta…din pacate nu s-a putut si intotdeauna am admirat prietenii care stiau sa cante la ghitara…Bravo Dianei!:)

  2. Felicitari Diana pentru cadourile castigate prin munca ta….ma bucur tare mult si la vara sa ne ducem pe malul marii sa stam pe pietre si tu sa canti la chitara, acompaniata de valurile marii…
    va pup

  3. Diana, te admir pentru perseverenta ta in a face lucruri utile care ti-au adus si aceste minunate cadouri! Bafta la invatat la chitara!
    Mihaela, am avut o prietena care, prin facultate m-a invatat si pe mine cate ceva. Acum nu stiu daca mi-as aminti ceva, dar e frumos! Felicitari si voua ca va incurajati copiii sa faca lucruri frumoase si care le si plac! 🙂

  4. Felicitari, Diana pt. munca depusa. Sa te bucuri cu drag de ceea ce ai obtinut si sa inveti cat mai repede sa canti la chitara. Ce activitati frumoase … ai 2 artiste minunate !! Pupici!!

  5. ce mai face acum, cântă? fiul meu a făcut pian un an, fagot în altul, block flote în altul, clopoței în altu, acum era pasionat de chitară, i-am luat chitară și … are prof gratis – dirigul lui – iar el nu mișcă nimic… ce ți-e și cu viața asta!

Lasă un răspuns

