11 comentarii

noutati in continuare

Pana la urma am dat azi doua teste din cele patru. A fost cel de citit, care a avut vreo 5 parti in total…texte de citit si de raspuns la intrebari, de ales din 4 raspunsuri pe cel corect, un text in care lipseau cuvinte si trebuiau completate, cam astea…
Apoi a fost compunerea, cu doua teme la alegere…am vorbit despre lucruri pozitive si negative in ceea ce priveste vizionarea de filme la TV. Nu a fost greu, totul e sa nu fi facut greseli gramaticale foarte mari sau foarte multe.

Primul test l-am luat, pana l-am scris pe al doilea proful mi l-a corectat pe primul. Al doilea voi sti daca e OK numai luni. Daca sunt OK voi da luni testul oral. De asta mi-e groaza. Mare. Pentru ca nu am mai vb engleza de mult. La curs cat am fost incepeam sa vb si apoi cuvintele veneau in suedeza…am sa vad cum va fi.

De partea de ascultat am scapat. Profu zice ca e cel mai putin important…eu nu pot decat sa ma bucur…

Am sa incerc sa exersez putin vorbitul in engleza in we…am un test national mai vechi si am sa exersez cu proba orala de acolo…

Pentru cei curiosi sau interesati, un model de test national la engleza la nivel A de care am eu nevoie, gasiti aici. Asa ceva am scris si eu azi, numai ca din alt an.

11 comments on “noutati in continuare

  1. Ce să spun? Baftă în continuare. Îmi plac oamenii perseverenţi…

    • Multumesc mult Cristian…perseverenta e pentru ca nu am incotro…nu pot sa stau acasa si sa ma uit pe pereti. Trebuie sa fac ceva, de asta am venit aici sa imi fie mai bine. Deocamdata invat pentru asta…va veni si ziua cand voi culege roadele…

  2. Bravo,felicitari,sint sigura ca le dai tu de capat,bafta in continuare..

  3. Bravo! Felicitări! Multă baftă în continuare! Totul va fi bine! Sunt convinsă!

  4. Bafta! Bafta! bafta! iti tinem pumnii si felicitari! Oana si Cati!

  5. Cred ca ar fi bine sa te straduiesti sa-l iei ca altfel nu mai vine Mos Craciun decit anul viitor 🙂
    Eu sint sigur ca-l iei..iti tin pumnii de 2 zile 🙂

  6. Ti-am mai scris eu ca eu stiu ca vei reusi,indiferent cum si in ce fel si apoi am scris „ti-am zis eu…”.
    Uite asa si acum….pentru ca eu simt ca vei reusi cu brio pana la capat…ai sa vezi!Tin pumnii!Bafta maxima!Te pup!

  7. testul pus mai este valabil? că mie nu mi-a intrat, scria doar că pagina nu poate fi găsită.

Lasă un răspuns

