3 comentarii

melodia de sambata

A plecat de aici:

si a ajuns aici:

Castigatorul Idol de aseara. Sunt sigura ca vom mai auzi de el. A a avut o prestatie excelenta in tot concursul, a ridicat sali in picioare…juriul l-a declarat un artist deja format.

A mai cantat cateva melodii de succes, cu succes ;):

3 comments on “melodia de sambata

  1. Aştept cu mare drag imagini.

    Să întâmpinaţi sărbătorile cu sufletul plin de bucurie.

    Pupici geaninoşi peste normă!

  2. Ha, ha, iată-mă ajuns aici după iubita mea Geanina… Bineînţeles, au venit şi pupicii geaninoşi… Ce să zic? Ca să nu ies din vorba Geaninei, aştept şi eu imaginile… Să vă fie sfârşitul de an cât mai bun posibil…

  3. Geanina si Cristian, ma onoreaza vizita voastra. Casutza mea e mereu primitoare si va astept cu drag oricand…am pus imaginile, sper sa va placa.
    Sarbatori fericite si pline de iubire(desi nici nu le concep altfel pentru voi) va doresc.

Lasă un răspuns

