1 comentariu

engleza

Pai fu asa: ieri nu mai dadui niciun test, ca cica alea erau de proba si m-am descurcat bine la citit/inteles/raspuns la intrebar, mai putin bine la compunere, iar oralul nu e relevant. Astea au fost ca sa vada daca ma pot duce la testul adevarat cu proful si mi-au dat OK-ul. Asta va fi joi. Si consta in a scrie la scoala un referat/recenzie de carte sau carti, de minim 600 de pagini. Va dati seama ca e absurd, nu am cum citi in engleza de ieri pana joi asa ceva…compromisul a fost sa aleg o carte, nu de 600 de pagini ci mai subtire, pe care o vreau eu si sa scriu joi la scoala recenzia. Asa ca acum lucrez la ea…am ales o carte de la biblioteca pe care am citit-o in romana, iar acum scriu recenzia ca sa o pot scrie la scoala. Trebuie sa o scriu inainte ca sa am habar cat de cat de ea…
Apoi in aceeasi zi, dupa ce am scris recenzia, va trebui sa dau testul oral, dar cu proful de data asta. Prof care vorbeste numai si numai engleza, atunci cand e vorba de engleza…si va trebui sa am o discutie libera pe marginea catorva articole de ziar. Sa le comentam adica. Eu pregatindu-ma putin inainte, el la prima vedere. Normal ar trebui sa fie 10 articole, dar cica pentru mine sunt OK 2-3.

Cam asta ar fi…sincer nu am chef…nici azi nici maine nici poimaine :). Deja ma vazusem cu sacii in caruta si e greu cand descoperi ca de fapt nu ii ai…asa ca uneori cred ca poate e mai bine sa las lucrurile sa curga, sa fac semestrul ce vine engleza, sa se aseze si apoi sa dau linistita testul de sfarsit de semestru(care insa e mai complex si cu mai multe probe). Apoi ma gandesc ca e o sansa, cine stie cum vor sta stelele cracanate in ziua aceea…daca chiar proful vrea sa faca un cadou de Craciun…daca…:).
Ei bine, voi merge la test. Imi voi incerca sansa, e pacat sa ii dau cu piciorul. Mai ales ca mi-e jena de cei trei oameni minunati care s-au ocupat de mine: proful de la studioteca cu care am lucrat mult la suedeza si care acum m-a preluat la engleza si a vorbit cu proful sa ma accepte cu mai putin decat se cere la test…apoi tipa indrumatoare de studii, care atunci cand a sunat si i s-a spus motivul pentru care engleza mea nu e recunoscuta, a invartit totul ca sa am sansa sa iau acum nota, a sunat la facultati sa intrebe cum e daca nota mea vine mai taziu, daca sunt locuri si am sanse sa mai prind ceva…si cum raspunsurile au fost pozitive, m-a incurajat, sunat, chemat sa imi spuna ce si cum. Ultima dar nu in ultimul rand profa de engleza cu care am muncit semestrul acesta, care m-a incurajat si ea, spunandu-mi ca pot, ca stiu atat cat sa iau testul…
Nu ma costa nimic, decat 2 zile de studiu si repetat putin. Si am sa vad. Daca nu va fi sa fie, voi face semestrul de engleza in mod normal, ca si cum nu as fi fost la test.

Multumesc de ganduri. Postul cu Silvia e pe „vine”, acusi se incarca ccc cantecelele si dau drumul postului.

One comment on “engleza

  1. o sa fie bine! tinem pumnii stransi.

Lasă un răspuns

