16 comentarii

de sezon

La ora 15 incepe deja sa se intunece, in special in zilele innorate cum sunt in lunile noiembrie si decembrie. Acum daca avem zapada e mai luminos, asa incat am indraznit sa iau aparatul cu mine cand m-am dus dupa Silvia la scoala. Stiam ca ii voi gasi afara pe copii, la ora 14.30 dupa ce isi iau mancarea de dupa amiaza, ies obligatoriu afara. Acum stau maxim o ora, pana se intuneca bine, deci pe la 15.30 se duc iar inauntru. Dar le prinde foarte bine ca ies afara, chiar si atat de putin…ajunsi acasa cine mai iese pe noapte? Drumul spre scoala il pot face prin mai multe locuri, dar cel preferat e prin spatele casei, unde e plin de copaci si chiar incepe padurea la un moment dat. Zapada e alba, pufoasa, aerul rece si placut, o plimbare mi-a prins bine. De dperate am auzit voile copiilor la sanius. Sunt copiii de la scoala, au pe terenul de sport de langa scoala, teren care se invecineaza cu padurea, o damb care e perfect pentru derdelus. Stiu asta, pentru ca l-am testat anul trecut…Nu am gasit-o pe Silvia acolo, nu avea sania si casca cu ea, asa ca se juca cu inca o fetita…erau cai ;). Rosi in obraji, in patru labe in zapada, dar fericita ca e afara si se joaca…O vedeti mai jos.
La intoarcere am gasit casele cu luminile aprinse si un brad cu lumini colorate…Mosul e aproape…

Cica la noapte vom avea furtuna de zapada, sper sa se poata circula maine dimineata…

16 comments on “de sezon

  1. Wooowww, m-ai lasat cu gura cascata!! Ce frumoase poze, peisaje!! Silvia calut e minunata!!! Pupici!!

  2. Ce frumos! Si la noi a nins vartos spre deliciul copiilor si al nostru.Doar asa trebuie sa se incheie anul. Silvia e o frumoasa, am vazut-o si la serbare – puiutul tau ingeras.
    Pup!

  3. Minunat,imi place bradul vostru

  4. Atmosferă de poveste, ce mai!!! Şi afară ninge, ninge de rupe! Ce biiiineeee!

  5. Să sperăm că nu va fi o furtună foarte mare, nu???

  6. E super!!!!Am escaladat de mai multe ori acel damb dar atunci avea alta culoare…Si la noi ninge si cam asa e zapada ca la voi.Ma voi duce azi in parc sa admir peisajul alb.Se simte ca e aproape Mos Craciun.
    Va pup pe toti

    • Da, atunci era verde :). Asa e, Mosul e pe carare…;). Silvia abia il asteapta!
      Poate faci niste poze sa vad si eu Zalaul inzapezit.
      Te pupam si noi!

  7. ce dor mi-ai făcut de Suedia, cu casele acelea fără garduri, cu spațiul acela larg din curte, fără îngrămădeală cu lemnele de foc, așa cum au ai noștri pe la case, fără păsări prin curte, cu porci doar ca animale de casă :-), considerat unul de-al lor… chiar mi-a prins bine atmosfera asta, pentru că uneori noi trăim mai mult din senzații decât din realitate și eu am prins senzația privilegiată.

Lasă un răspuns

