10 comentarii

vacanta binemeritata

Azi a fost ultima zi de scoala…eu nu m-am mai dus. A fost masa internationala ca de obicei, s-a cantat, au fost din nou balalaicile in program…dar eu am avut altele azi. Diana a plecat spre Ro, dimineata la 9.30. Isi va petrece acolo Sarbatorile, Anul Nou si va reveni in 18 ianuarie cu o zi inaintea noastra din Egipt. O va intampina prietena noastra si va sta la ei peste noapte. Deocamdata e undeva in aer, se pregateste sa aterizeze la Amsterdam. Daca avioanele circula cum trebuie, la 19.15 aterizeaza la Budapesta de unde o preia tatal ei. Dupa miezul noptii vor ajunge in Ro, in Zalau. Sper sa ajunga cu bine, de fiecare data cand face drumul asta stau ca pe spini, urmarind avioanele pe net…ea imi trimite oricum mesaj cand a ajuns, dar eu sunt curioasa si nu am rabdare. Trebuie sa aflu ca a aterizat cu bine…Aseara am facut impreuna turta dulce, ii era dor de gustul de Craciun suedez(da, are alt gust aici, datorita aromelor specifice pe care le folosesc: scortisoara+ghimbir+cuisoare+nucsoara). Si-a facut singura bagajele, ne-a pupat de multe ori pe toti(cu exceptia Silviei care era suparata ca Diana pleaca iar, mi-a si spus ca „trebuie un Craciun sa faca si cu noi Diana!” si ea asa isi manifesta supararea, nelasand pe nimeni sa o pupe…

Silvia a fost insa la scoala azi, au avut petrecere cu julmust(o bautura specifica sarbatorilor de Craciun si Paste, care atunci se numeste påskmust dar e aceeasi bautura) si kakor(prajituri) iar la pranz au avut risgrungröt adica orez cu lapte, o mancare pe care suedezii o mananca la masa de Craciun. Am primit acasa o felicitare din partea profesoarelor si azi copiii nu au ramas la programul de dupamasa.
Ieri a fost pana la urma furtuna de zapada, a nins non stop si a viscolit…pe la ora 15 s-a oprit si s-a inseninat…azi dimineata ne-am trezit pe un cer senin care dupa ora 9 a facut loc unui soare stralucitor. Fiindca la noi cand e soare si e iarna, daca vrei sa profiti de el, trebuie sa o faci la pranz, am iesit cu Silvia la sanius. Eu pe post de cal si ea pe post de carutzas :). A fost excelent, o vreme numai buna de sanie desi termometrele ziceau -5 grade…dar fara vant si cu soare pe apus dar care mangaia bland. O iarna frumoasa, asa cum trebuie sa fie…ne bucuram de ea!

Si daca nu v-ati saturat de iarna care e peste toata europa, priviti mai jos:

Si o voce care imi place mult:

10 comments on “vacanta binemeritata

  1. O vacanta minunata Salmi va urez la toata familia, sa va bucurati de ea!

  2. Mi s-a făcut un dor teribil de un derdeluş după ce am văzut fotografiile postate de tine. Ce să spun? Vacanţă cât mai frumoasă şi un sfârşit de an cât mai bun!!!

  3. „Ieri a fost pana la urma furtuna de zapada, a nins non stop si a viscolit…pe la ora 15 s-a oprit si s-a inseninat…azi dimineata ne-am trezit pe un cer senin care dupa ora 9 a facut loc unui soare stralucitor… A fost excelent, o vreme numai buna de sanie desi termometrele ziceau -5 grade…dar fara vant si cu soare pe apus dar care mangaia bland. O iarna frumoasa, asa cum trebuie sa fie…ne bucuram de ea!”

    Exact aşa a fost şi la Stockholm! SUPERB, de-a dreptul!
    Pozele sunt EXTRAORDINARE, iar Narcisa Suciu este o voce românească care îmi place şi mie foarte mult! Încă un numitor comun!
    Mulţi pupici înzăpeziţi!

  4. Pozele sunt minunate, ca mai toate de altfel de la tine. Ce ma distreazz forma de protest a Silviei, auzi, nu se lasa pupata… hahahhaha!!
    Vacanta placuta la fete si sa vabucurati de iarna!!

  5. vezi cât de superiori sunt românii suedezilor? păi, copiii noștri cresc mari cu mâncarea pe care ei o mănâncă doar de Crăciun, ca delicatesă? 🙂 soțul meu și cei 3 frați ai lui mâncau dimineața griș cu lapte (taci cu mama) și seara orez cu lapte (taci cu tata) – așa numeau ei aceste măncăruri și nu știau că sunt specialități, ci fel de mâncare 🙂 . iar eu aș fi vrut orez cu lapte, dar nu aveam decât griș 🙂

Lasă un răspuns

